Kurs...
Nu i helgen kommer Anders Åkesson hit,för att starta upp en kurs i Personlig Utveckling med Medial Inriktning.Ska bli så kul att få hit denna sympatiska härliga man igen.Han har varit här ett par gånger tidigare för att hålla storseans,då Anders tillsammans med sin Sambo Lisbeth charmade publiken totalt.Har varit och handlat lunchmat och fika till dessa två dagar och förberett lite grann,och jag kommer även att ha 2 stycken kursdeltagare sovandes hos mej oxå.Ska bli trevligt.Vet inte än om jag ska gå själv,men troligtvis blir det så.Kan inte låta bli.Det är det som är så skönt nu,jag kursar där det känns rätt just nu,och binder inte upp mej med någon.Men jag gillar Anders,faktiskt ett av det finaste Medium jag stött på i Sverige.Ingen näsa i vädret där inte……Men jag har ett problem,hur 17 ska jag kunna hålla mej från detta Forum såååååå många timmar,kan ju inte sätta mej här då jag har nattgäster heller
.Eller så kanske jag kan få dom att söka medlemskap här.

Ha ha ha, ojdå hur skall det gå, håller med dig Ewa att när man inte varit här inne på några timmar så känns det konstig ;))
Hälsa från mig Roger Ölveryd till Anders. Spännande med kurs det är ju allt något nytt man lär sig av deltagarna.
//Roger

Det ska jag göra med varmt hjärta Roger!De anländer väl snart,vi ska fika lite och ha en trevlig kväll.Ha det bäst!!Kram Ewa

Det ska jag göra Lotta/Kram Ewa
Ja Anders verkar var en fin både människa och medium, har ju sett honom på Det Okända och han verkar vara både fin och ödmjuk plus som verkar jobba med hela sitt hjärta
Håller med här att det är rätt svårt att hålla sig alltför länge ifrån sin nyfunna familj här he-he….
Kan du inte lura in honom till familjen ikväll…????Han vet inte vem jag är men hälsa honom ändå….Kram
-Och ha en trevlig kväll.
Bra galder, då kan vi ju pumpa honom på information ;))
//Roger

Hehehehehe
JAA det låter bra…
Ja visste det, tjata nu på honom riktigt mycket Ewa. Lås fast honom framför datorn, vi skall bara fråga snälla saker…
//Roger
I april kommer Anders till min stad och ska ha storseans och kurs. Funderar att gå på seansen då.
Ha en trevlig kväll Bounty. Du får visa sidan för dina gäster så kanske ni sitter där hela natten till morgontimmarna 

Ewa, du har väl fört över mina bamsekramar nu till Anders? 
Ja vi kan ju hoppas att han vill komma in och hälsa på här en stund. Visa gästerna till oss så kan ni sitta vid datorn alla tre, men risken finns ju att ni alla vill skriva samtidigt och det blir jobbigt att vänta på sin tur 
Önskar dig en tevlig kväll!!! men vi hörs ju senare ;-)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#12 Hej.
Jag tänkte på dig idag.Varför vet jag inte.Trodde du tagit ledig fredag för att tvätta och städa,som är så kul.

#13 Hahaha nej jag har bara varit trött och tagit det lugnt idag… det blev sent igår, hade storseans och var hemma 23.30, sen ville man ju inte sova, ville ju umgås med er här också så jag somnade sent och gick upp tidigt. Men jag har haft dig, din familj och Kim i tankarna otroligt mycket både igår och idag, så du kände nog av att jag var med er 
Kramar/Elisabeth
Elisabeth

Ewa kollar med Anders om han vill vara gäst hos oss så att ni kan fråga honom allt ni vill, så håll tummarna för det!!!
Elisabeth
#14 va du e gullig…..
Oj..här har man missat mycket ser jag..man kan inte vara borta under dan utan att det händer saker..Galder..gillar ditt inlägg..kan man inte lura in honom lite obemärkt..vi ska vara såå försynta..eller hur alla?(blink)
#15 JAG håller alla tummar jag har..risken är väl om jag skulle få en chans att fråga nåt så blir det väl hjärnsläpp.. 

#17 Det blir i så fall som med de andra gästerna vi har haft här. Ni får ställa frågor sedan i en tråd och sedan lämnas det över till honom, han svarar och det sammanställs i en artikel 
Elisabeth
Spännande,måste lura ut nåt speciellt att fråga om…

Med största glädje kan jag tala om att Anders Åkesson ställer upp för att svara på frågor!!!
En fantastisk man,med så stort hjärta och äkta ödmjukhet….och hans sambo är ju lika underbar hon…
#20 sitter han fastkedjad nu då framför datorn?????
#18 sytråd eller??????
Nej ursäkta nu börjar jag bli trött,har försökt skoja hela kvällen och faktiskt känner jag mig nästan som vanligt igen.
godnatt familjen/kram Ewa/galder

#21 Nej, ståltråd 
#22 Jag är så glad för att du har humor och delar med dig genom att skoja här, vi behöver skratt här ockå!!!
Kram / Elisabeth
Elisabeth

Nej han var tvungen att åka och lägga sig.Han ska ju ha kurs i helgen!Men ställ era frågor så sammanställer Elisabeth detta!

#24 Jag gör en tråd nu där ni kan ställa era frågor. Så fundera en stund så kan ni strax skriva ner dem.
Elisabeth

Kan manfråga nåt nu, menar ni?

Undrar över dessa äckliga flugor som vi hade i vårt hus före julen 2005, sen brann vår dotters hus (vårt hus som hon hyr av oss) på julafton som ligger nära oss, flugorna försvann efter branden. var det ett varsel?

Tråden kommer ur om några minuter….

#28 Nu är den klar!
Elisabeth

Okey!! Då så,alla ni som vill ställa frågor till Anders Åkesson,gå in under artiklar där Elisabeth har lagt in en frågetråd.Välkomna!!
Elisabeth och Ewa!

Bounty Lycka till med kursen i helgen vi ses till veckan

Nä nu blev jag nyfiken…gör vi???

men vet du inte vem jag är

Nu jobbar jag för högtryck….

om vi säger måndagsgrupp då

Annelie!! Välkommen till Övernaturligt.Bamsekram Ewa

Så ni sammanträffas på två ställen! :-)
Elisabeth

Jag börjar från vänster till höger…. hur ni sitter 

En av mina härliga cirkelelever testar mig

tack för kramen eva

#39 Hahahaha… ja det är bra!
Elisabeth

Otroligt kul att ha dej här.Vilken tur att du sitter längst till vänster,annrs hade detta pågått ett tag innan jag kommit fram till Maria hahaha

GOD NATT kära vänner vi höres

Gonatt,suss gott!! Kram

Vi har haft en fantastisk helg alla 20 som medverkade.Anders och Lisbeth,två helt oemotståndliga personer som verkligen arbetar med både själ och hjärta.Roligast tycker jag personligen var att få gå upp och hålla storseans.Nu har jag ju gjort det några gånger,men jag älskar den biten.Nu var det min första kurs för Anders,men jag kan garantera att det inte blir min sista,för han har en otrolig fin egenskap denne man,och det är ödmjukhet.Ett av Sveriges i särklass finaste Medium,kan jag lova.Och all ljus och värme till både han och Lisbeth för denna underbara helg!
Hej Bounty!
Har en fråga till dig som gäller utbildningar inom mediumskap. Har läst på din sida vad du anser om certifikat o jag håller helt med dig, certifikat eller bekräftelse får vi från universum, det enda "papper" vi behöver. men anser du att det har någon betydelse om man går kurs för olika medium eller ska man gå hos ett och samma? Är det fel att prova sig fram, mycket handlar ju om personlighet. Har gått kurs för ett medium men funderar på att gå för Anders Åkesson nu i vår.
Kram
monabella

Jag går ju emot detta med certifikat,eftersom jag stött på certificerade Medium som är utstuderat falska.Som är rädda för konkurrens och som känner ett hot i duktiga elever.Medium som mer eller mindra trakasserar sina sitters på storseanser,eller privata readings,de finns…Medium som kastar skit om andra Medium,för att framstå som så duktiga själva.För mej är inte detta Certificerat Mediumskap.Då kan jag vara utan.Men jag är däremot FÖR medial Utveckling,att kunskap om Mediumskap är A och O.Men det behöver man inte gå för en Mediumlärare,jag tycker det är roligare att kursa hos lite olika Medium,som jag känner är seriösa och framförallt har lite ödmjukhet kvar.De finns de oxå,tack och lov.Och att man ska prova sig fram,ja absolut,bland det bästa man kan göra i sin egen utveckling tycker jag.För alla har något att tillföra som man kan ta med sig vidare i livet.Jag tar dock ett personligt ansvar,och ser till att jag får den utveckling jag behöver,men efter min egen lilla "metodbok"Och personligen anser jag oxå att denna utveckling kommer att pågå livet ut,så länge man jobbar som Medium.Och om du kommer att gå för Anders Åkesson? ja,för mej var det rätt tid och plats att gå en kurs för honom.För han visade verkligen att han var ett Medium med själ och hjärta.Sen ska man vara väldigt medveten om att man blir inte ett Medium över en helgkurs.För de som väljer certifikat tar de ungefär 3-5 år!!Själv har jag hållt på i drygt 4 år nu,och kursat fram och tillbaka,fast hos olika.Fullt lika jämförbart som en certifikatsutbildning.Fast det ses inte på det sättet i Mediumsverige,bara hos mej!!Min personliga uppfattning som jag står upp för!!!
Kan bara säga bra skrivit Bounty, är själv ett certifierat medium och om det som jag känner till idag så skulle jag aldrig kostat på mig ett certifikat. Har också sett hur dom här super mediumen kastar skit på varandra och döljer sig bakom sina cert. Näe, fram för rena och ärliga medium istället.
/Roger

Ja det är just det de gör!! Så avskyvärt beteende,och en skopa Andlighet verkar helt ha försvunnit ur deras liv.OM det ens har funnits.Sen du blev medlem här Roger så har jag högaktat och respekterat dig från första stund.Och nu gör jag det ännu mer!!!
Tack för att du finns här och är behjälplig på Övernaturligt!!Kram Ewa
Sitter med ett STORT leende över ditt beröm och dina ord, Ewa.
Roger 
Tack Ewa! När jag började gå kurs var min tanke att ta certifikat men med tiden kom ungefär samma tankar som du har. Var litet tveksam ett tag till att byta "lärare" men samtidigt tror jag att vi leds i rätt riktning, inget händer av en slump så det känns ok nu.
Funderar också på det här med kostnader, priserna kan variera ganska mycket mellan de olika medier som har kurser och ibland känns det som om ekonomin är väldigt viktig. Självklart tycker jag att man ska betala för tid och tjänster men skillnaderna i pris kan vara nästan ett par tusen kronor mellan våra olika "kända" medier.
mona-bella
Får en känsla, allt mediumskap o sånt handlar om utseende, kan det vara sant…för att få publiken si o så..

Om Mediumskapet skulle grunda sig i en persons utseende,var bland det knasigaste jag hört*L*Och vad menar du med att få publiken si och så??Förklara dig lite närmare……