Tack Elisabeth J
för din tid som värd på Ön och för du startat denna sajt! 
Tack vare jag hittade hit har jag "träffat" urhäftiga person och lärt mig en hel del om lite av varje.
Din "resa" som Sajtvärd har inte gått helt "smärtfritt".. det har jag sett och du har haft ett stort tålamod med denna sajt genom åren. 
Önskar dig lycka till som "medis"och att vi "syns" vidare i trådarna.

Håller med dej Playja
Elisabeth har vart tålmodig och haft det tufft här inne.
Och jag är glad att hon startade denna sajten.
Kram
Tack
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Hej Jane…
Kul och se dej här igen. 
Tack Elisabeth!
3 har aldrig varit bort vännen
men skriver inte lika mycket här inne nu! *redigerat av moderator*
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Jane…Du är så välkommen.
Tack säger jag med till dig ElisabethJ, det var här jag första gången kom och fick träffa helt underbara människor inom min tro, och detta var min första forum överhuvudtaget på data, var ingen direkt datanörd, men nu jäklar, så bor jag här på stolen framför datorn…
Här fick jag läsa o lära massor av saker som jag inte vissten något om, hade ju bara gått i min ensamhet o undrat…fanns ju inte så många att fråga….
Har ju självupplevt både otäcka o behagliga saker inom det övernaturliga, och visste ju inte om jag var ensam om detta…men så har man sett att vi är många som har råkat ut för nästan exakt lika händelser överlag….så jag är så tacksam för att denna sajt fanns…
Tyvärr så blev den så söndertuggad av fulingar, så jag valde att inte skriva så mycket här längre, utan bara läste…och jag förstår att du Elisabeth har haft det jättesvårt många gånger…du är ju inte mer än mänsklig…och denna sajt starta du ju i god tro och välmening för att hjälpa många här ute med sina funderingar i enkel anda….
Så därför måste jag säga ett stort tack till dig, och även till min goa väninna som visa vägen hit till denna sida….massor av kramar/Eija

tack elisabeth.
kan bara hålla med eija, att även jag har träffat så många nya fina bekanskaper genom denna sajt.
du har varit ett stöd många gånger
jag önskar mia lycka till som den nya sajtvärden
Ja du Elisabeth har nog gjort mer för Medialitetens växande än många andra skulle jag tro genom att starta Övernaturligt och vi är många många som hittat hem genom det här forumet det du gjort är helt unikt!
Så stort varmt tack till dig vännen och lycka till med dina nya projekt!
Kraam 
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Tack Elisabeth!
Önskar dig allt gott.
Kram/Marina
Jag glider in o säger som övriga har sagt Ön har get mig så mycket.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Tack Elisabeth!
Kan bara hålla med #12.
Lycka till.
Kram.
Jag hakar också på. Det var tack vare din sajt Elisabeth, som jag kom i kontakt med det övernaturliga och inte behöver vara rädd längre. Sedan kommer det andra saker emellan som inte är så bra, men det kan säkert ordna upp sig det också bara du vill föra dialogen vidare. Stort tack!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Tack till er!!!
Jag har haft ett oerhört år med väldigt hårda törnarna och dom få som vet undrar hur jag fortfarande orkar att stå på benen. Det gör jag tack vare att jag är medveten om att det är något jag ska gå igenom, det finns en mening med det så det är bara att gå igenom stormarna. Har några gånger känt att jag ger upp, livet är för tufft men då har jag fått en inre styrka för en liten stund som gjort att jag orkat en liten bit till. Så har det varit nu ett tag, millimetrar åt gången, timmar & minuter i taget istället för dagar och veckor. Jag har nu två nya arbeten som jag trivs med, har flyttat vilket blev en jobbig start för Robin i nya skolan men nu är det äntligen jättebra för honom. Jag har den här tiden fått prioritera mig och mina barn vilket är viktigast för mig för att kunna kämpa framåt. Nu går det framåt men det tar tid innan allt är läkt och det finns en del bitar att ta tag i som har fått ligga på hyllan ett tag. Jag ser nu fram mot ett nytt år med positiva energier, det har redan börjat så det kan bara bli bättre :)
Tusen Tack till er medlemmar, det är ni som har gjort att sajten blev den största! Det har varit slitigt med många sömnlösa nätter för att bevaka sajten men det har varit jätteroligt och lärorikt då det mesta ändå har varit så stor glädje! Finns här nu som medis och det känns bra för det kommande året ;)
Kramar!!! 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Tack Elisabeth, du gjorde det spännande, rättvist och du var en klippa. Många lyckönskningar och önskar dig ett bra år. Kram
Oj vad jobbigt för dig Elisabeth att du även fått flytta, måste vara jobbigt.
Kram och lycka till,
Jile

#21 Nej det var inte jobbigt, tvärtom en jättebra förändring.
Kramar!
Elisabeth
#22 "Bättre fly än illa fäkta…"

Nej
En oerhört jobbig händelse i familjen avgjorde flytten, ville inte vara i norr så långt från familj & vänner, vill bo i söder nära min familj & vänner och här trivs vi utmärkt.
Elisabeth
Du vet vad jag menar, liksom alltför många andra av oss. Därmed inte sagt att jag inte är tacksam över att du har startat sajten. Lycka Till med ditt nya liv som jag hoppas ger nya insikter!
Jag håller med Tuva-Lena här och är tacksam för att du startade ÖN och håller tummarna för att det nya livet för med sig insikter som är nog är ganska viktiga i livet.
Amor Vincit Omnia
Skriver åxå tack så jättemycket..utan dig och dom andra hade jag förmodligen inte vart här i dag :-) Kram till dig