Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 1404 ggr
[loveyourchaos]
0

Vad symboliserar männen?

Jag drömde, två nätter i rad om två män som jag känner väldigt ytligt bekant och bara träffat några enstaka gånger i verkligheten.

De här männen är intresserade av och vill lära känna mig i drömmen och jag känner mig uppvaktad, glad och mår väldigt bra.

Vi är oftast flera stycken i drömmen, på utflykt eller på museum, och jag känner mig liksom "hel" av båda männen och intresset jag får av dem i respektive dröm.

Vad symboliserar de här männen?

[grinda]
0

Jag tror att de här männen symboliserar inre manlig kraft. Du känner dig hel säger du…när man s a s förenat sin egen inre manliga och kvinnliga sida blir man hel. 

manlig kraft anser jag har med äventyr och att vända sig utåt att göra…att ta för sig mm

Museum har med historia att göra, gamla saker, upptäcktsfärd genom din personliga historia? 

Har de två männen olika stil olika egenskaper? Kan det var sidor du behöver släppa fram?

Denna kommentar har tagits bort.
[loveyourchaos]
0

Ja, de har olika egenskaper. Den ena är väldigt förstående, lugn, säker och vänskaplig, typ mer stöttande och beskyddande. Han håller ett vakande öga över mig och lyssnar på mitt pladder. Den andra är mer fysisk och verbal och överöser med komplimanger.

[grinda]
0

Om man då skulle tolka dessa män som kvaliteer inom dig själv skulle man kunna tala om en beskyddande sida… att kunna skydda sig själv, att lyssna till känslorna (ta sig själv på allvar) och den andre mannen: Gott slälvförtroende, handlingskraft, självuppskattning

Egenskaper som du kanske söker hos en man men som du oxå har själv och som du ska utveckla för att känna dig hel.

Du drömde att du kände dig hel och där har du nog  nykel-temat - att känna sig hel.