tacksam och glad
hej alla vänner! jag vill inte säga något speciellt, bara skicka en liten hälsning och varma tankar. jag har just haft en underbar helg och mina ögon nästan tåras nu för jag är så glad. glad över mina vänner, min familj, livet, våren, ALLT! Det finns så mycket att vara tacksam över. Min farmor ringde och skällde ut mig imorse och först blev jag jätteledsen (för det är min födelsedag och jag trodde inte att hon var SÅ fräck att skälla ut mig på min födelsedag när vi pratar typ en gång om året) men sedan bestämde jag mig för att strunta i henne. hon är inte värd min ilska. hon skulle inte få förstöra min dag eller mer av mitt liv. allt jag gjorde var att bestämma mig och tänk så bra det blev sen när jag tänkte på allt bra istället. Tankens kraft är otroligt! tack för att ni finns vänner!
Kram

Tack för dina tankvärd ord och grattis på födelsedagen! Ja tankens kraft är enorm, den orsakar allt som sker :)
Kram/Elisabeth
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

# 1 Tack! 
kram

Grattis på fördelsedagen =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

# 3 tackar och niger 

Grattis ..hoppas dagen blir bra i alla fall då….
kram..jag är ochså aprilbarn…

Ett försenat grattis!
Jag förstår inte att en farmor kan ringa och skälla på sina barnbarn, jag är själv farmor, två av minabarnbarn var här i lördags, de vill gärna komma hit fast de är 15 o 18 år, kan inte tänka tanken att skälla på dem. Det är inte det farmödrar är till för, utan de skall ge kärlek och trygghet.
Tankens kraft är stor, tänker man positiva tankar som du gjorde känn allt bättre. Kram

# 7
tack. ja, det min farmor gjorde var…puh jag finner inte ens ord för det. det är läskigt när bitterheten tar över en människa. hon verkar vara en sån farmor som anser att det är barn och barnbarns plikt att serva och tillfredställa henne. hon har gnällt på mig i 24 år om allt möjligt utan att jag frågat (vad jag har på mig, hårfärg, piercingar, val i skolan osv osv) och så säger jag EN sak, inte direkt till henne, och hon ringer och skäller ut mig på MIN födelsedag. HUUUU!
kram
Grattis i efterskott!!!
Grattis på födelsedagen, bra present till dig själv att inte slösa energi på någon som inte ser att man lider. Man ska vara snäll mot sig själv. Hmm varför är det lättare att säga en att göra? / ALma

Stor grattis kram till dig på din stora dag.
// Å