En stark orb
Jag fångade en starkt lysande orb hemma hos mig förra veckan. Här, från sovrummet ut i lilla hallen. Det är nästan bara uteslutande i mitt sovrum som jag fångar Orber.
Vad tycker ni? Ser ni nåt, får till er nåt?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tjusigt 
Här ser man verkligen energin inom orben vilket utesluter helt att det rör sig om damm,maffigt och vackert 
Jag tycker det ser ut som en orb. har själv fått flera sånna på kort…*L*
mia - ja och den ser väldigt massiv ut och har flera ringar…vilket det brukar vara i andeorber!!
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Wow!
Mycket vacker! 
# 4 Ingen dum ide 
Men du skrattaren det är skillnad på damm och en andeorb och visst som du säger ta en filt skaka och blixt då har du en skön samling av dammorber men ser du formen som i denna orb kan du urskilja energimönster det gör man inte av ett dammkorn som blir fotat.Sen finns undersökningar bla från Arizona av experter som bevisat att Orber existerar.Vart jag läste det kan jag inte minnas nu men tror det var i en bok.Hur som så är det skillnad mellan en dammorb och en andeorb inte svårare än så.
Ett enkelt sätt med dammorber är att dom ofta blir fler i en bild eftersom damm rörs upp men här har du en ensam stark som syns sen en vid dammsugaren men den kan vara svårare att avgöra.Men hade det vart damm som virvlats upp då hade TS fått med betydligt fler i bilden och inte enbart dessa.
Andeorber existerar till 100%.
Har sett de IRL, Har fotat de. Har filmat de. Vad mer behövs… 
# 9 Hänger på dig helt där,har både sett dom utan kamera och fotat dom men även några dammkorn men dom var så uppenbara att det inte gick att ta miste
samma säkerhet som när det står klart att det är en äkta andeorb som TS bildbevis här
Det är damm/fukt till ~99.9999% skulle jag gissa av alla bilder som tas.
(eller nåt sånt).
Jag tror själv definitivt detta är en orb. Jag har provat fota hemma hos mig med blixt, utan blixt, fotat i alla rum, flera gånger om. Dagtid och kvällstid. Det fastnar bara Orber i mitt sovrum och lillhallen. Jag har även tagit foto på damm. Jag har tagit foto när jag känner en närvaro, och då har det fastnat, sedan från samma vinkel, när jag inte känt närvaro, och då har inget fastnat.
Jag tror själv definitivt detta är en orb. Jag har provat fota hemma hos mig med blixt, utan blixt, fotat i alla rum, flera gånger om. Dagtid och kvällstid. Det fastnar bara Orber i mitt sovrum och lillhallen. Jag har även tagit foto på damm. Jag har tagit foto när jag känner en närvaro, och då har det fastnat, sedan från samma vinkel, när jag inte känt närvaro, och då har inget fastnat.
har oxå labbat med sånt förut. 
…och jag har sett och filmat andeorber genom en videokamera
Värmland"

Woozy - Jag antar att du vet var jag filmade?!!
Värmland"
Jo jag vet ju det… 
Jag var nere i en gruva i höstas och tog några bilder. Fick exakt sådana bilder med det ni kallar "orber" (med ringar och allt).
OM det skulle finnas en naturlig förklaring. Vad tror ni att det skulle vara?
Problemet är att ni vill att det ska vara något "övernatirligt" och kan då inte se naturliga förklaringar som ett svar på "orben".
Skrattaren
"Problemet" är att detta är Övernaturligt du är inne på. Och här diskuterar vi det övernaturliga. Klart att allt inte är övernatuligt utan har sina naturliga förklaringar. Men som en skrev här inne att här inne gillar vi att diskutera det övernaturliga.
Kanske att det var fukt i gruvan som gjorde att du fick dessa på dina bilder. Eller kanske det vart ett ras där för länge sen då folk blev instängda och dog…därav de Orber du fick.
Kan du då ta och visa den bilden så att jag får se hur fuktorber ser ut enligt dig?
Mia - haha…bra sagt!!
Jag skulle också gärna vilja se bilder på dessa fuktorber….
Värmland"