Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettfoton
Läst 1305 ggr
puhbjorn
0

Vad är detta???

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej!

Vi var och grillade i en lite grillstuga.

Jag hade startat upp grillplatsen och tyckte det blev läckert så jag skulle ta en bild. När jag väl hade hittat motivet så började displayen på min kamera att blinka. Jag chansade på att ta en bild utan att veta hur den skulle bli. Det resulterade i bilden som jag har här.

Såg aldrig direkt vad som kom med och när jag efter några timmar överförde bilderna till datorn och tittade på dem fick jag mig en överraskning (kolla vad som finns i röken).

Bilden är tagen med en digitalkamera och ingen blixt på. Bländaren är 2,8 och tiden är 1/30 sek och iso 400. Tiden på dagen för bilden är 13.28 så det är fortfareande ljust ute.

Senare på kvällen hör vi en massa "krafsande" i väggen och vi har kontrollerat att det inte finns något som kan åstakomma dessa ljud naturligt. När vi släckt ljuset för att lägga oss så återkommer ljudet och man får en behagskänsla om att någon tittar in genom fönstren, men som man kan se så står ingen där.

Nu skulle det var kul att höra vad ni andra ser där?
Jag och min särbo har sett olika saker och vi har även fråga några andra som ser annat än vad vi har sett. Detta gör det hela mer underligt.
Själv har jag fortfarande obehagskänslor trots att det har gått något dygn sedan bilden är tagen.

Hälsningar
Kenneth

[Bolten]
0

Måste säga att de är en väldigt häftig bild! ser ut precis som en hund i röken, typ en rottis eller amstaff..

[marion69]
0

Häftigt! Jag tycker det ser ut som en djur av nåt slag. Svårt att säga vad för djur.

[scared666]
0

Tycker det ser ut som en liten "jävul"

Magi-cat
0

eller en katt….som vill leka….

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[walkinbeauti]
0

Vilken fullträff att fånga röken i just det ögonblicket,ser antingen hund eller katt men lite svårt att avgöra.Härligt att ni senare hörde krafsandet och det skulle inte förvåna mig om det faktiskt var ett djur som gjorde sig hört från andra sidan Glad

nannie1
0

Jag tycker att det är ett ansikte.

Skrattaren
0
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
[mossquinnan]
0

Woow vacker bild på varelsen:-)))

[Black-Fox]
0

Det ser verkligen ut som någon typ av djur. Varför kan jag inte svara på. Men får du fler likartade bilder vore det härligt att få se dem också.  Glad