En Funderare!!!
Hej Jag undrar om detta med utomjordingar och andevärlden. Har de en egen andevärld, eller är det samma fast i en annan avdelning om man kan kalla det så?? Jag vet ej om denna fråga ställts förut, men nu ställer jag om den igen iså fall. ^^ Tacksam om ni svarar. ^^
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tror nog allt kommer från samma ställe, fast det stället är för stort för oss att förstå.
Jag går nog på sven-gs linje i den frågan. Det talas om många olika platser och dimmenssioner men som han skrev är det nog enbart så stort att vår fysiska hjärna inte räcker till för att föreställa sig.
Har aldigt kunnat ta till mig det här med olika plan i andevärlden om att tex vissa skulle hamna på högre plan än andra då tillskriver vi andevärlden våra fysiska värderingar vilket jag vet inte existerar där utan vi är alla lika inför skaparen om än med olika kunskap men alla är på samma plan med samma värde.Ord som kommer från min guide och dom litar jag fullt på.
Olika "avdelningar" finns däremot och vi vistas med likasinnade där presis som på jorden,dom vi trivs med dom sluter vi också upp med-källa min guide igen :-)
Har märkt att många fysiska gör andra sidan mer komplicerad än den är med olika nivåer olika plan av alla dess slag men jag kan inte ta till mig den mänskliga synen utan tror andevärlden är en enkel kärleksfull plats där vi alla är lika utan våra värdsliga ting som att någon är bättre eller står högre än någon annan.
En utomjording söker naturligt upp det sina precis som vi andra söker upp dom vi har gemenskap med.Mer komplicerat än så är det nog inte men universum är stort och därför tolkar en del andliga det som om det finns flera dimmenssioner och gör en väldigt krånglig historia om en enkel naturlig värld 

vi lever i olika "dimensioner" men där uppe är allt gemensamt. det vi tror är jordsligt är ganska utomjordsligt och tvärtom så det vi har här bygger på en gemensam plattform men vi har olika upplevda rum med olika långt utvecklat samhälle och olika hur mycket vi märker av varandra. Även mellan andra sidan och våran egna planet finns det en gråzon hur långt ifrån eller nära man kan komma.
Vad som finns bortom vårt är så komplicerat att förstå, hur mycket som finns vidare i "universum" men även i hierki system.
Alis volat propriis 
Dina frågor är tyvärr obesvarbara.