Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: tipsråd
Läst 941 ggr
honnet
0

otur eller???

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag måste bara skriva till er och höra vad ni tror, visserligen kan det vara slumpen men det börjar vara lite för mycket av det tycker jag som hör detta, eller? Det är en bekant som gärna vill syssla medutställning och uppfödning av en viss ras, hon hade två jätte fina individer som gick underbart på utställning och planerade sedan en kull med dem, kort tid därefter gick hanen bort tragiskt men i honans mage fanns bebisar, dessa dog dock alla innan de var födda och honan blev dålig och hon blev tvungen att kastrera henne. Hon var förkrossad, men efter många om och men beslutade hon ändå sig för att försöka hitta en ny lämplig avelsindivid. Och har stått på kö hos en/två uppfödare, men tyvärr har det inte heller gått så bra för dem… Den ene uppfödaren har inte lyckats få några ungar trots många försök, även där fick en hona kastreras, de andra har inte blivit dräktiga Den andre uppfödaren fick en frisk kull, hon bestämde sig för en men kort därefter förolyckades alla ungar….de gjorde ett nytt försök och det slutade med kastrering på honan! Hittade en äldre unge hos en annan uppfödare och bokade den, vid vet.besiktningen så visade den sig dock vara sjuk och det blev inget heller… Ja…nu har hon helt enkelt gett upp, det verkar inte vara meningen?? Vet inte riktigt var jag ska placera denna tråd men någon kan kanske hjälpa mig med det..:)