Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 766 ggr
[mossquinnan]
0

Måndagen 7/mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Önskar er alla en underbart fin dag..

Passa på att rulla er i snön och gör snöänglar för snart försvinner det lilla nöjet *S*

_Kram på erKyss
_

[mia-38]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej mossquinnan och alla andra…

sitter på jobbet och fuskchattar…heheheh..
Ikväll kommer mitt besök….min gamla kärlek sedan 17 år tillbaka.

Gör inte så mycket här inne på ÖN så länge som inget verkar fungera som det ska än.

Kram till alla.

[mossquinnan]
0

Fy skäms på dig mia *S*

ÅÅh aah man får önska lycka till i kväll då :-)))

mia måste få fråga dig..hur många minuter går du totalt på din crosstrainer varje dag..jag har åxå skaffat en och kör 3 pass a´6,27 minKyss

Blir skitflåsig då jag har ett rätt högt tempo till en låt som är just 6,27.

_Men köpte den förra söndagen och har gått ner 2 kg weee:-))kram
_

[mia-38]
0

Cool

Tack…Kvällen avlöpte bra och mysigt…precis som i fredags…fniss.KyssTungan ute

Woww! Bra jobbat…..Jag står en kvart sammanlagt…max 20 minuter per dag då jag känner att det räcker.
Har dock inte tränat på den nu sedan i torsdags….Då jag gjort mycket annat ute som kan tas för träning.

Men grattis till viktnedgången…*L*

Kram på dej.

[mossquinnan]
0

Va myysit det låter miaFlörtglad för din skull :-)))

_Ok tack för svaret,då behöver jag inte skämmas alltså..trodde det var alldeles för kort tid..men jag orkar inte mer..detta är nästan för mycket bara det..och i dag har jag en ruskig träningsvärkObestämdTack för grattis med..å grattis till dig :-)) kram
_

[grinda]
0

Good morning tjejer…redan 8.e mars jag fattar ine att tiden går så fort…

Mossis din Avatar är så fin, som ett gammalt fotografi å sen med  de gula blommorna också …konstnärligt

[mossquinnan]
0

Gomorgon goaste grinda:-)) och tack..jag har fixat i min mobil med ram och blommor å lite fejkat ljus *S*

[grinda]
0

Vassego goa tjejen! Du skulle kunna ställa ut tavlor i liknande stil…lite som du brukar göra dina bilder med kollage å sånt - det märks att du har det i dig.

[mossquinnan]
0

Men vad säger du söta grinda..jag som e så ruskigt okonstnärlig *fniss*SkämsSkäms

Därimot har jag alltid velat bli fotograf *L*

_Men nu e jag för gammal för att utbilda mig..och typ pensionär,,så d får bli på fritiden..och den tiden har jag nästan jämt *S*
_

[grinda]
0

Men Mossis vad säger du??? Du som alltid gör så fina bilder…Du behöver ingen utbildning till att hålla på med fotografering, du kan bara gör dina bilder med fotografier och kollage…du kan t ex göra självporträtt fotografera…printa, måla på fotot, klistra   ja du vet själv…jag har sett hur du brukar komponera dina avatarer…

DU har väl ingen brist på inspiration? ;)

[grinda]
0

dublett

[mossquinnan]
0

Tack grinda..tjaa du kanske har rätt..men måste man inte ha något speciellt program i datan för att fixa bilder..jag gör mina små enkla i mobilen bara?

[grinda]
0

Jag vet inte jag är inte särskilt teknisk. men kan man inte typ ta in bilderna från mobilen till datorn sen printa i stort format sedan fylla i färgerna  med oljefärg eller akrylfärg…jag tänker mig att man kan blanda materialen Jag får bara lite bilder i mitt huvud liksom…

Just att använda fotografiet som grund och sedan bygga på med målarfärg, pärlor…kanske tygbitar…

[mossquinnan]
0

ahaaa men vilket program kör man med dåårå grinda hihi så teknisk e jag Skäms

Denna kommentar har tagits bort.
[grinda]
0

dublett igen

Denna kommentar har tagits bort.
[grinda]
0

fasiken det strular för mig…gör ett nytt försök att få in inlägget

Nån här kanske kan nåt om bildbehandlingsprogram - det borde ju finnas enkla sådana - är själv rätt o-teknisk…men  man brukar ju lära sig ganska snabbt om man bara håller på å fipplar ett tag.