hejsan!!
Hej!!Jag kan inte.Men har du inte tagit något ultraljud? För då får du ju veta.
Eller menar du att det skall vara en övning?
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag känner flicka! 
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
okey vad roligt för jag ha haft en dröm om att det ska bli en liten tjej!!och killen drömmde inatt att vi fick en liten söt tös hihi
Hej!
Jag är Gubben mot strömmen. Känns som det blir tvillingar. Pojkar. Jippi!.
Ja, kan ha fel……
Vi får se. Hör gärna av dej, Kram Tommy
hejsan tommy!!ja du ha helt fel ligger bara en liten där inne hehe
någon mer som kan försöka lista ut vilket kön som ligger i min mage?? :)
Någon??
Står fast vid tjej! :)
Medarbetare på Chihuahua

"Lista ut" eller gissa rätt i en 50/50-situation? 

Hoppas på en liten kille - vi behöver fler killar öppna för medialitet..
jag ha redan två killar och hoppas på en liten flicka hehe!!men vad den är så blir man såklart glad :)
Linda Det är en pojke du har i magen. 
okey det ska bli spännande!!kan knappt hålla mig nu när det är 8 veckor kvar :D
Jag fick känslan att du kommer få pojken lite tidigare än beräknat, Fick känslan den 26 december. Men Frågade min pendel den svarade 24 december.
hehe okey :) min mormor gick bort för 3 veckor sedan och efter det så fick jag molande förvärkar!!det gör fruktansvärt ont att stå upp och barnmorskan sa till mig att ta det lugnt!!idag känner jag mig väldigt yr och helt slut i kroppen tyvärr :(
Du får göra som barnmorska sa ta de lugnt vila dej mellanåt. Många kilo extra man bär på. Ledsen beklagar för din mormor, men hon är hos dej tittar till dej så du har de bra.
ja jag försöker att vila så mycket jag kan :) sådan tur ha jag bara gått upp ca 4 kg!!!livlig liten plutt kan man säga!!tack så mycket!!ja jag ha haft en känsla av att hon är här och spökar till det!!hon gillar att riva ner saker!!hon gillar att stänga min toalett dörr!!och ha även fått känslan att hon tog tag i min hand!!fick rysningar längs axlen och nedåt :) saknaden är såklart jätte stor och allt känns tomt!!hon dog dagen efter min födelserdag den 29/10 av cancer så vi fick bara 16 dagar på oss att förbereda oss tyvärr :(
Prata med henne bekräfta att hon är där så lugnar hon sig lite.
jag försöker att prata med henne lite då och då :) vill verkligen att hon ska finnas här och känna av hennes energi!!!hon va väldigt glad över att få gå bort jämt med att min morfar gick bort för 3 år sedan!!hon fick ett fint slut!!fick även reda på att hon hade sträckt fram handen till vådarna och gett dom ett leende sedan va allt över!!så jag är glad för hennes skull även fast det gör ont att inte ha henne kvar
En Pojke! Kändes det starkt som :)
Ska ni kolla kön? Berätta gärna då =)
Ss
Först kände jag tjej, men sedan pojke OCH flicka och sen pojke.. kunde inte riktigt bestämma mig verkar det som.
okey :) nu är det snart 4 veckor kvar men känner på mig att den lille kommer lite tidigare än beräknat!!ha molande förvärkar som är jobbiga men det enda som dom säger till mig är att vila!!
Jag tyckte också att det kändes två bebisar, men lutar åt att det är en pojkflicka som finns därinne i magen. Kaxig och bestämd. Vet vad hon vill. Har en sån själv
Kram
ja man kan lugnt säga att den lille är bestämd :) ha kännt på mig att det är en liten flicka hela tiden ha till och med drömt om det flera gånger!!få se vad det är som kan ligger där inne!!och kan sådana drömma stämma??när jag skulle få mina pojkar så drömde jag ofta att det var pojkar där inne i magen :) kram
Grattis
Sån söt liten en…*L*
tackar :)
Grattis
tack 
Grattis, visst var det en flicka! :)
Kram och njut!!
Medarbetare på Chihuahua