Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 500 ggr
drutten53
0

TECKEN

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

sitter här och mins tillbax till den dagen jag miste min ängel..dagen efter satt jag o titta upp mot himelen..tyckte himelen var lustig..ropa på min sambo..han sa likadant..ojdå vad fint..vi har aldrig sett himelen så…jag reste på mig gick in..då sa någon till mig i huvudet  titta på datan..jag satt här börja tilla runt på nätet..hitta denna bild…snartlikt denna var det jag o min sambo såg på himelen..och vem var det som sa..titta på nätet….kan det vara ett Tecken från min underbara kära ängel….P.s…om ni har något som ni har sett eller har foton på något snartlikt era tecken….så är jag nyfiken på era upplevelser o bilder..kram…HA EN BRA HELG

EwaKristina
0

En otroligt vacker bild.

Så ta det som en vacker hälsning från din underbara ängel.

Kram Ewa

Carina.S
0

Den var verkligen vacker drutten!! Häromdagen då jag var ute och gick i morgonsolen, så fick jag se som små Orber i mina solglasögon…tänkte på dig då drutten och din orb-skola..så jag tittade riktigt noga på/i orben som såg ut att sitta på mina solglasögon, och vet ni vad jag fick se? Jo, jag såg en vit fredsduva i sidled på nåt vis!!!  Kan man få en finare hälsning ifrån andevärlden….Kram Carina

drutten53
0

Birdie Tack--Caeina att jag finns i dina tackar…småler nu..det kanske vad jag som sände duvan,,hihi…vet du Carina…jag prata om duvor hela veckan som gått..även idag..så berätta jag för min sambo..att min mamma var i venedig…där stod hon och hade masor av duvor på sina händer….lite lustigt jag pratar o du ser..