LIGHTS FROM HEAVEN
Hej mina vänner sitter här och lyssnar till COSMICA.(Rose Garden)
mina tankar…mina tårar som rullar sakta ner på mina kinder..idag är SAKNADEN svår…hoppas min älskade ÄNGEL hör mitt rop med denna text…
I hear voices from heaven…..Come talk to me…..I see angels from angels from heaven….Come and dance with me….I hear songs from heaven….Come sing for me…Isee lights from heaven…Come and shine on me
I feel a heavenly sense…They´re coming to take to me along…When I´m ready to leave my defence…when I´m standing strong..
I hear voices…Please come talk to me…I see angels…Oh please come dance with me…I hear songs…Please come sing for me…Isee lights…Oh please come shine on me..
denna text och musik skär djupt in i själen..den är så vacker..det finns inte ord…OOO-vad jag SAKNAR MIN ÄNGEL….
VI ses igen..vissa mig vägen men inte än….ÄLSKAD/SAKNAD

Tänker så mycket på dej,kram Ewa
Stor kram till dig drutten,,,du vet att våra tankar är hos dig

Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Sänder kramar till dig Drutten.

tack mina övernartuliga vänner…ja dag har varit svår..men fick prata av min men en jättetrevlig vän…kände lugnet i kroppen…först innan hon svara..så slog hjärtat frivolter..ont i magen fick jaj..hela kroppen pulsera..men det släpte efter några sekunder..när vi hade pratat…tack vännen att du tog dig tid..för mig…sänder en blomma från ITALIEN..kram..var rädd om dig..ljus o värme till dig

Hej..se om detta funkar nu då..har sänt detta 2 gånger…
Nu undrar jag en sak..ja det gäller dom som har en nära ängel
som har rest hem…Fick ni något VARSEL…
Det börja men vi vaknade..vi åt frukost…min sambo åkte och spela golf…jag hamnade framför datan…
satt och tänkte vad ska jag göra denna dag…klockan var runt niotiden på morgon…då slog det min…baka bullar…visst så blev det…men tänkte då ta hem lite skön musik samtidigt..så jag ladda hem..hitta då en låt men min ängels namn..o den tog jag…hade väl laddat hem 20 låtar..gick ut i köket förberede
degen…efter ett tag plinga det i datan..okey några låtar färdiga…gick in till datan för att ta bort dom..såg då att min ängels namnlåt inte blev av…den var svartmarkerad..okey tog hem den igen…pling i datn igen..gick tillbax skulle kolla till min förvåning så var det lika dant ängels låt svart..tog hem
igen…lika tredje gången…då hade bullarna börja jästa på pplåten…klockan var väl cirka 11 på förmiddagen..då ringer det på dörren..där står två poliser….berättar om att min ängel har rest hem….under kvällen så berätta jag för min sambo..att jag försökte ta hem en låt..men den blev svartmarkerad hella tiden…för om det inte går att ta hem musiken så blir den gråmarkerad…men vi försökte hitta låten…men den var spårlös borta…har inte hittat den ännu….VAR DET ETT TACKEN
SAKNAR DIG MIN ÄNGEL

#7 Jag ser det som ett Tecken. Jag var med om något liknande, var på biblioteket och sökte efter en bok som handlade om en viss plats där jag bodde och hade otroliga andeaktiviteter. Jag hade en kompis med mig och vi ville ta reda på vad som har funnits på platsen längre tillbaka. Datorn fick fram en boktitel och talade om vilken hylla den skulle finnas på, vi skrev ner allt i ett block och gick till hyllan men den fanns inte där. Några veckor senare går vi dit igen, söker igen i datorn, nu med titeln men den fanns inte i datorn nu?? Till slut så frågade vi och bibliotekarien sade att det aldrig har funnits en bok med det namnet!!! Hon hjälpte oss med att försöka finna den på flera sätt men det fanns ingen!
Elisabeth

Hej Elisabeth!
Ojdå, så det kan bli, när andevärlden skojar med oss. Hittade ni nått om platsen, eller ligger det i det fördålda?
Roger 

#10 Efter ett par år fick jag veta lite om platsen men jag hade velat veta ännu mer :)
Elisabeth