Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 5847 ggr
frulena
0

Kan nån här tyda drömmar??

Hej

Jag hade två lustiga drömmar i natt och skulle vilja veta vad dem betyder.

Dröm 1: Jag drömde att jag var singel och kom till ett hotell där jag bokat rum. Hotellet var nybyggt, men fel byggt. Istället för 50 st stora rum var det nu 100 st små rum. Och dem var verkligen små. Var precis att det fick plats en fåtölj, två enkelsängar och en liten toalett med dusch. Det rummet jag fick var ytterligare lite mindre med en säng som bara var 120 cm bred. Än så länge inga problem. Jag står och byter om då kommer en manlig kollega till mig in i rummet (han är jämn gammal med mig och vi jobbar mycket ihop). Då har det blivit dubbelbokat så han hade fått samma rum som mig. Vi börjar prata om ifall vi ska gå ner och be om att en av oss ska få ett annat rum, men vi båda säger också att det inte spelar nån roll. Vewt dock inte hur det slutar då jag blev väckt innan upplösningen.

Dröm 2: Var att jag drömde om att vi hade lägenheten full av getter.

Är det någon som kan hjälpa mig att tyda dessa drömmar.

Tack på förhand

[Black-Fox]
0

Tror nästan att drömmarna hänger ihop på ett eller annat vis.

Den första drömmen var den lurigaste. Det felbyggda hotellet skulle kunna stå för någon attityd du har till någon annan (troligtvis en man i din närhet) som inte kommer bestå så länge. Hotell brukar stå för något enkelt och lyxigt. Att rummen minskat sin storlek och lyx skulle kunna vara en indikation på att relationen med någon man du känner är lite för enkel för att kunna fungera så smidigt och bekvämt som den borde. (Behöver inte handla om din kollega, även att han fick vara med i drömmen.) Att byta om, klä av sig och ta på sig något nytt kan ha med hur man visar sig för andra på det personliga planet. Att ändra på sig till det bättre i sociala sammanhang.

Dröm nummer två handlar också om din relation till andra och hur du känner dig själv vad det låter som. Getter är suveräna klättrare och överlever svårigheter. En bostad skulle både kunna symbolisera din kropp och din peronlighet. Att det är massa getter inne i lägenheten kan betyda att det kommer bli en ganska stor, kanske jobbig förändring. Den skulle redan kunna vara på gång. Men att du kommer klara av förändringarna med finess. Likt en get.

Så skulle man kunna tolka det, men det finns alltid mer än ett sätt att tolka på. Tror du kommer kunna känna efter lite vart åt det lutar. Du känner bäst själv. =) Lycka till!

[grinda]
0

Wow intressant tolkning Black-Fox…

Den var så uttömmande så mitt tillägg blir bara "känslan av att för lite rum, för trångt, för påträngande.

Behöver du mer spejs?

frulena
0

Black-Fox: Oj tack. Där ser man. Ja det kan ju stämma.

grinda: Nja mer spejs vet jag inte om jag behöver. Inte just nu. Men vem vet det kanske kommer krypande.

En bekant sa till mig på skoj att den första drömmen kanske var en önskedröm. Nä tack Jag är lyckligt gift.