ELISABETH
nu undrar jag lite saker…
hur många är det som har träffat elisabeth live..
vad fick ni för intryck av henne
och ni som inte har träffat henne live…vad tror ni hon är för en person….föruton att hon är ett medium…men titta på hennes foto…se o njut….beskåda henne…
Jag då som har träffat henne live: En mycket öppen rar och skrattande själ….hon ger att från sitt hjärta….hon delar inte på oss…alla är lika värda i hennes ögon….hon är helt vanlig person…hon är som oss…. hon väljer sina närmaste vänner…med varsamhet och försiktghet…men är lika god mot ALLA som träffar henne…hon tänker mer på medmänniskan än sig själv….Hon finner glädje i andras glädje..när hon göra våra hjärtan varma…ELISABETH ÄR ELISABETH……………………….Sänder en stor bukett rosor till elisabeth

fint av dig ju drutten :)
Jag har inte träffat härliga Elisabeth, men hon känns som en go vän här på forumet…
Men däremot så träffade jag Bounty/ Ewa på Coop idag istället..och hon/ du Ewa verkade vara en jättetrevlig härlig lättsam person..Det var jättekul att få träffa dig Bounty/ewa…
Tack Ewa för ett trevligt litet samtal..och naturligtvis så hoppas jag på att även få träffa Elisabeth "live" nångång oxå..även flera andra här på forumet..Kram på er alla i vårsolen…..

Tusen tack själv Carina,blev lite paff då du helt plötsligt stod framför mej,när jag smygkäkade kakor i kylen*L*.Lika trevlig du,och lättpratat direkt från start…sånt är härligt.Gick med ett leende resten av dagen.Kom gärna över på kaffe nån dag då det passar
Kram Ewa
Vilken Elisabeth ???
Menar ni hon som är värd för saiten ??
Så har jag inte träffat henne , men jag upplever henne som en utåtriktad, glad, possitiv, naturkär, öppen , hjärtlig, empatisk och omtänksam person.
Hon är nyfiken på det mesta, har haft jobbiga perioder i sitt liv, men lärt sig och vuxit av dom både själsligt och fysiskt.
Hon har lätt till skratt, är en mycket lätt person att umgås med, får lätt vänner för man tycker om henne och hennes sätt på en gång.
Som ger väldigt mycket av sig själv, och månar om andra, men som kanske borde börja tänka lite mer på sig själv ibland och säga nej oftare för sin egen skull.
Det är vad jag känner utan att ha träffat henne.
//Tita
Jag beskriver Elisabeth Johansson om ni undrar 
Har jag tagit fel eller ………….?

Jag har haft den stora äran att ha träffat Elisabeth vid ett tillfälle och hoppas just för tillfället på att få träffa henne igen.
Jag uppattade henne som väldigt lugn, trygg och enkel. Inget "krimskrams" och konstigheter. Förmedlar budskap på ett sätt som är lätt att ta till sig.
Sen röker hon och svär och det gillar jag, även om jag själv är mer eller mindre rökfri just nu.
Hon var väldigt träffsäker, slog huvudet på spiken så många gånger att jag inte ens visste det. När jag talat med barnen till den Elisabeth pratade med bekräftade dom allt. Häftigt och beundransvärt.
Jag tycker mycket om henne och vill som sagt gärna träffa henne igen. Mina varmaste rekomendationer.
Å

Håller med dig Drutten, Elisabeth är en varm och genomgod kvinna. Jag har träffat henne många gånger och hoppas få fortsätta göra det/kram
Har inte träffat Elisabeth men tycker hon verkar vara en mjuk..go..varm..omtänksam..lugn..trygg..humor..rökande person.:) såg i ett av inläggen där hon skrev att hon tog med sig laptopen när hon skulle ut o röka:) Elisabteth..jag röker också men det vågar man knappt säga..det är ju skottpengar på oss :) så tack för ditt "mod" :)

du har inte tagit fel…det är elisabeth som är värd för sajten…..Vi kan även försöka oss på Bounty…hur hon är,
Har aldig träffat henne…bara några mail till henne…hon har svarat oxå….har bara sett en bild på henne….Hon verkar va en person som bry sig om medmänniskan….tar gärna imot personer…som kanske har det lite svårare….hon är en person..lider lika som personen lider..då ställer hon upp i vått o torrt..och då med hela sitt hjärta…det stålar ömhet och värme från henne….att vara medium..var ett kall..lika för ELISABETH….okey att jobba i affär det är väl något hon vill…fast inte i den hon nu är..tror med något om tarot/meditation/ ja allt som hör till det andliga som övernarturliga….men mycket ljus o dofter runt henne…o änglar..stor siom små…högt o lågt…hon bjuder på sig….hon blir glad över att kunna göra andra glada..och det glädjer henne länge länge……sänder även en blomma till henne…

Tack för era fina ord om mig!!! kommer tårar i ögonen när jag nu läser era inlägg :)
**
Tusen kramar och rosor till er mina vänner!**!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Från mitt hjärta till ditt Drutten,Tack!
Känn dig väl mött Elisabeth, jag vill ge dig en eloge för att du har både ork och kraft, för övernaturligt. Då du både arbetar och orkar svara på våra inlägg.
Tack, från mitt hjärta till dig/Roger 
11 vassego gumman =) puss o kram

#13 Jag är så tacksam att jag har dig Roger och Ewa med här på övernaturligt, för jag behöver inte känna panik om jag inte hinner svara alla en dag t.e.x. Ni är två medium med stora hjärtan och ödmjukhet och jag litar fullständigt på er två, ni svarar på inlägg och era svar är liknande mina. Så jag är trygg att ha er underbara medium här, känns som en stor hjälp för mig! Det var någon som skrev att jag borde tänka mer på mig själv också och det gör jag. Jag anser att det är otroligt viktigt att bejaka sig själv men ibland är det svårt att säga nej men nu för tiden gör jag bara det som känns rätt för mig, säger nej till det som jag inte vill eller orkar just då. Så när jag bara vill vila eller om jag är borta härifrån en stund så är jag lugn och trygg i vetskapen av att ni två finns här och svarar på frågor!!!
Jag sänder också ett stort tack och en stor kram från hjärtat!
Elisabeth
Ja har inte skrivit detta

Elisabeth!!!
Från mitt hjärta..jag vet vem som förde mig till dig och det vet du ochså..Den som skickade mig till dig visre att du var en god människa eftersom han var mån om mig och mina barn,Du har hjälpt mig i en svår stund…tror inte att du själv förstår vilken underbar och godhjärtat människa du är..ibland får jag en känsla av att du glömmer dig själv utan bryr dig mer om andra ,och glömmer lätt dig själv…jag vet att andarna gillar dig och ditt sätt att arbeta..många är så tacksamma..jag önskar dig allt gott och din familj….många kramar från helena och många barn….

BOUNTY!!
Alltid lika glad och tillmötesgående..älskar att hjälpa och att göra sina medmänniskor lyckliga…månar om alla..som elisabeth ,andra är viktigare än du själv..Ni gör så många människor så mycke gott..Många kramar….från helena och familj

Övernaturligt har blivit en vänoas.Så mycket glädje,skratt och tårar,visdom,sunt förnuft,hjälpande händer,och stöd,det är vi alla tillsammans.För utan oss alla hade detta Forum inte varit det underbara ställe vi så väl behöver.För utan alla dessa våra redskap, hade inte detta Forum varit är vad det är idag!
Vill skicka med några rader från en sångtext som jag tycker ni kan ta till er alla och envar!
Lean on me
Sometimes in our lives,we all have pain.We all have sorrow,but,if we are wise we know that there´s always tomorrow.
Lean on mee,when your not strong,and I´ll be your friend I´ll help you carry on.
For it wont be long,Till I´m gonna need somebody to Lean on.
Kram till er!!/Ewa
Jag har träffat Elisabeth ett par gånger.Hon utstrålar värme och snällhet.Glad.Jag tycker om henne.
Tack för dom värmande orden Elisabeth, dom gick rakt in ;)
//Roger
Jag har aldrig träffat Elisabeth, men jag hoppas att nån dag få göra det. Du ser så go ut och trevlig en som man kan öppna upp sig för och berätta allt som man har varit med om. En spallig tjej är du nog också full av energi.

#22 Jag hoppas också att få träffa dig nån dag :) Det stämmer att jag kan vara sprallig och full av energi.
Kram/Eliabeth
Elisabeth

Jag önskar också att våra vägar ska korsas någon dag, du inger lugn och utstrålar vänlighet. Tycker att Ni andra på sajten också verkar mjuka o goa till sättet. Känns så bra att jag hittat hit…/Tina