Tacksam för lite råd!
Hej
Idag har jag hoppat in lite extra och jobbat på ett boende för graft handikappade, vid fikat så kände jag en beröring på kinden som bara min guide brukar göra. Vi sitter ute och jag ser en energi röra sig framför mig. Kul tänkte jag de hälsar på mig. Tänkte inte mer på detta utan jobbar på som vanligt. Pratade o sjöng lite med en kvinna där som uppskattar sång o musik. Så mycket prat förstår hon ju inte men musik brukar passa de flesta. Jag har vikarierat där någon gång tidigare så jag vet att hon har en tvilling bror som avlidit för x antal år sedan. När jag kommer hem så känner jag att det luktar svett, riktigt gammal svett. springer och duschar för jag har aldrig känt en sådan stank förut. Gubben duschar, barnen duschar för kvällen. Men vart jag än går så kommer doften efter en kort stund efter. Fick en känsla av att jag fått en gäst med mig hem nu, och jag fick en tanke att det måste vara hennes bror. I skrivande stund så kommer doften igen.
Vad/ hur går jag till väga??? Ser även min guide, va kan de vilja tror ni. Har inte kommit så långt i min kommunikationsförmåga ännu, men något vill han, för det vet jag att det är fråga mig inte hur..
Tacksam för alla snabba svar.

Sätt dig i lugn och ro och fråga vem som är där och vad han vill…eller ochså sätt dig och meditera en stund och se vad du får fram…vill du inte ha honom där så ber du bestämmt att han lämnar ditt hus bara..

Ok, har berättat lite om hans syster, att hon mår bra och att vi alla är omtänksamma omvårdare där. Har en undran? Han var också graft handikappad, förstår han tror du när man pratar? Är verkligen tung i huvudet alltså, vilken påverkan just nu. Ska försöka smita undan en stund, barnen är fortfarande uppe. kram o tack hör av mig om en stund.

Det tror jag att han gör absolut..

#2 Han förstår dig. Skriv gärna sen och berätta om du vill!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Hur e de med det egentligen Elisabeth just med handikappade och så försvinner det när man går över till andra sidan?

#5 Jag har fått kontakt med handikappade och med dem som har haft andra liknande handikapp och problem i livet men detta finns inte kvar i andevärlden. Handikappen har med kroppen att göra, inte med själen :-)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

tänkte väl det…

Hej. Känner ingenting just nu, doften borta. Försökte att känna in det jag upplevde, och bara berättade vad jag fått för känsla av hemmet och att jag inte känt av något negativt där. Och att jag verkligen hoppades att han behandlats väl där också. Sedan bad jag mina guider om hjälp/eller rättare sagt stöd. Skönt att bara se och känna deras närvaro. Önskade att han skulle finna frid och ro och att gå vidare. Berättade om hur jag kände det och att jag inte kunde göra mer för att jag inte känner mig mogen, och hoppades att han skulle förstå att om jag kunnat kommunicera med honom så skulle jag gjort det. Det tog tid vill jag lova, och ljuset jag tänt fladdrade och sotade som bara den!! blev lite orolig ett tag faktiskt. Nu efteråt känner jag mig alldeles knäsvag och tom inuti, ja helt orkeslös fast på ett ganska behagligt vis. Jaa mycket ska man få vara med om här i livet.
Ni kan väl sända lugnande och positiv energi till mig va…. så att jag kan somna gott.
Tack för att Ni alla tog er tid, hade jag inte haft er så skulle jag nog varit intagen på psyket vid det här laget,, man fattar inte riktigt allt man ser och upplever…. Stora kramar till Er 

Be din Guide och Änglarna att du ska få sova inatt så ska du se att det blir lugnt…bra jobbat…

Tack jag sov konstigt nog bra, och jag bad om att få lugn och ro. Det är så intressant när man får uppleva lite saker,… men lite småkusligt är det också tycker jag. Man blir väl invigd antar jag allt efter som kanske, och det är jag mycket tacksam över. Kram o än en gång tack. Har inte varit inne på någon dag så nu måste jag kolla in alla er andra vad Ni har att berätta!!