Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 3922 ggr
Svart
0

Död släkting, svara?

Jag har en död släkting, han dog tidigt i livet. Han har alltid funnits vid min sida han har aldrig lämmnat mig, jag tror jag var förtjust i han som barn. Just nu känns de som han står bakom mig och kollar va jag skriver ^^.. Han stödjer mig när de är svårt, och ibland känns det som han bjuder in mig till andra sidan allt är så ljust och vackert där när allting är så mörkt på planeten jorden. De här kanske låter helt sjukt, jag är inte sjuk i huvudet. Men just nu i svåra tider vet man inte vart man ska ta vägen varken ut eller in, jag vet att han och två andra släktningar kollar på mig ofta inte när jag säger NEJ men annars kommer dem gärna.

Så va tycker ni om min upplevelse?

[scared666]
0

Det måste ju vara väldigt bra att ha en sådan släkting,som tar hand om en,skulle jag vilja ha medGlad

Svart
0

Ja, visst men samtidigt känns det lite sjukt eftersom när jag mår riktigt dåligt kan de kännas som han vägleder mig till andra sidan de har inte hänt 1 gång utan flera..

[scared666]
0

Oj ,ungefär som att du ska ta livet av dej och komma dit, då är det ju åt fanders,säg åt han högt vad du tycker om att han lockar dej ditåt.Mvh Stefan