Kommer aldrig hem + bäbisar ...
Jag har två olika återkommande drömmar som jag skulle bli jätteglad om någon kunde tyda/tolka. :)
1. I början av året åkte jag som au-pair till irland, det funkade inte alls och efter 5 dagar åkte jag hem. Blev då fast på flygplatsen i Dublin i 26 timmar utan att veta hur/när eller om jag skulle kunna ta mig hem. Sedan jag tillslut tog mig hem efter mycket om och men, så har jag drömt att jag i olika situationer inte kommer hem. Att jag går på en landsväg, igenom olikaladgårdar för att hitta mitt hus. Inatt drömde jag att jag åkte till Familjen Annorlunda familjen Ilmrud och skulle vara barnvakt. När jag skulle hem därifrån så kunde man bara ta taxi och jag hade inga pengar… I drömmarna är det alltid människor runt omkring, men ingen vill hjälpa mig!
Vad kan detta betyda?
2. Har sedan jag var liten drömt om bebisar på olika sätt. Bl.a: Att familjen varit ute och campat och på morgonen ligger det en bebis i bagageluckan på bilen (drömde detta för ca 7 år sedan). Att det är nutid och mina föräldrar är tillsammans (skilda på riktigt), vi är i ullared hela familljen och de har en bebis som jag håller medans mamma betalar. Sedan sätter vi oss och äter och bebisen, min lillebror somnar i min famn.
Den sista är lite annorlunda. Jag är gravid med mitt första barn, min mamma är väldigt bossig (i drömmen) och bestämmer att jag ska föda hemma på kökssoffan. Börjar få verkar och en arm handduk läggs över magen. Sedan vaknar jag och har fortfarande kvar minnet av hur värkarna kändes.
Någon som har någon tanke?
Kan lägga till att jag är 20 år, utan barn ;)