Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 4447 ggr
xinluo
0

vill någon testa?

Vad/vem har vi i vårat hus? Det blir mer och mer tydligt. Både min man och barn känner av det och ser en skugga….Jag har sett en skugga i några år, mest nere på källarplan där vi har en gillestuga.

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

IngasTarotsida
0

Jag tycker att sånt här är jätteintressant. Du kan inte lägga upp bild på huset eller din lägenhet så man får chans att läsa av? vill du inte göra det offentligt kan du göra det på xxx för att få svar.

[mia-38]
0

Vad spännande.Skrattande

Jag hoppas någon kan hjälpa dej.

Skogshumblan
0

Säger som mia-38, spännande värre. Jag vill inte ge mig in i det du ber om för jag är inte i form och då ska man inte ge sig på det.

Men jag hoppas du får svar från någon annan och får den hjälp du behöver för att komma tillrätta med vad den "gäst" ni har vill. Allt är inte gott som syns:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

sven-g
0

Finns det en möjlighet att skicka in en bild från något rum eller på huset. Lätt att plocka annat om inte. Har en känsla om något men jag är inte säker om det hör till er.

xinluo
0

Ni får gärna skriva det ni känner jag menar inte att ni ska lösa "problemet" ska försöka ta ett foto på den plats där det känns mest….

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

xinluo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En bild från hallen nere

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

xinluo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

andra bilden

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

sven-g
0

Jag känner av en mycket aktiv man, mannen har ett bra humör, näst inntill sprallig. Han är i medellängd smärt, näsryggen på honom är lite längre än normalt men inte så det stör. Tror nog att detta är en som bara är där för att se till dej. Han ler och nickar samtidigt

xinluo
0

Tack sven-g…spännande

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

sven-g
0

#9 Ingen du ev kan känna till?

xinluo
0

Det kan vara så men det började innan de dog…

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

sven-g
0

Inte omöjligt att det kan vara flera.

IngasTarotsida
0

Förstår att det känns obehagligt. Det känns som en väldigt tryckt stämning ibland för er, när det blir för mycket. Jag skulle säga att det är en man som inte har bott där, utan arbetat eller bott i närheten. Känns som att det funnits en fabrik i närheten.

ellen1960
0

jeg tror det er en peson som hadde aldersdemens, og var veldig forvirret, for meg ser det ut som denne gamle forvirrede er en kvinne, liten og tynn med langt hår, jeg får namnet emma

xinluo
0

#14 känner inte igen namnet Emma

#13 Det har funnits en fabrik i närheten

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

[Jeremina]
0

Namnet Elsa då?

[dandamimm]
0

Känner lite som #14.

En äldre kvinna och hon vankar fram och åter som om hon är oroligt väntande. Jag ser henne som ålderdomligt smal och hon har grått hår i låga flätor. Hon ser ut som om hon gjort sig redo för att gå och lägga sig i lång bomulssärk, lite som ett lucialinne. Jag får namnet till Emily eller Emmy…

// Danda

xinluo
0

Tyvärr ingen Elsa Emmy eller Emily. Men jag kan berätta att det är mycket lugnare här hemma nu Skrattande och barnen kan gå ner ensamma utan att vi ska stå i trappan….

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

[mossquinnan]
0

Vill inte förstöra stämningen här inne och absolut inte för dig TS:-))

Men den skuggfigur du beskriver har alltid funnits i mitt hem..tom min man och mina 3 barn + ena hunden känner av detta..

Har även hört att många andra har en sk skuggfigur hos sig..

Våran är ca 40 cm hög..och mörk..men man ser tydligt..men snabbt dess konturer..Tror i ärlighetens namn inte att det är någon speciell..men det kan kännas tryggt att tro det *L* kanske låter flummigt..Det finns det existerar..men behöver inte vara någon speciell..bara se den..var glad att den finns och känn dig utvald *L*

xinluo
0

#19 Ja den följde med husköpet och har funnits här sen vi flyttade in….men nu är det lugnt.

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo