Jobbigt sovrum!
I mitt sovrum är det tunga energier, jobbigt & andas å tryckt stämning..Hopplöst att sova ifred.. Har varit så en gång förut, då hade jag en stressad tant som höll till på sovrummet. Ett medium var dock hemma & fick tanten över till ljuset, men nu har det börjat igen. Precis samma sak som innan. Men den här gången känns det som en man. Någon vänlig själ som kan hjälpa mig på traven? Jag får inte fram nåt mer om situationen, å vet ej hur jag ska få det till att lugna ner sig. Känns som jag prövat med det mesta! Enbart jag som känner av det,sambon sover som en sten i sovrummet,
Hej.
Har du möjlighet att byta rum? Så du har ditt sovrum på ett annat ställe? Detta hjälpte mej eller rättare sagt min son. Han fick heller inte sova i fred. Och när jag bytte med honom sov vi bägge två mycket bättre.
Hej!
Har tyvärr inte möjlighet till de, har bara två sovrum, de ena är min dotters.. väldigt litet rum,så dubbelsängen får inte plats. Men skulle det kanske kunna hjälpa om jag bytte plats på sängen i sovrummet jag redan har tro?
Ja pröva med att byta plats om du har rum med det.
Kan fungera.
Kanske att du sover i ett Currykors. Och då kan det bli väldigt oroligt.
Ska försöka med det! Curry kors ja,det kan hända.. känns som energierna går ¨tvärs över huvudändan på sängen å så är det värst på min sida av sängen.
Jamen då kan det vara så att du ligger mitt i ett sånt kryss.
Och då mår man inte bra alls och det känns precis så som du känner…
Pröva att flytta sängen…
Du kan ju testa med att gå omkring med en sk slagruta. Två metallpinnar som är böjda i ena endan där du håller.
Där de korsar sej har du currykrysset eller linjen…sen kan du möblera utefter det.
Då ska jag kila upp med en gång å testa om det är curry kors.. att jag inte tänkt på det :)! Tack för dina svar mia, jag återkommer senare :)!
Ja testa….och tala om sen om det funkar.
kram på dej.
mia - det var en bra grej du kom på där med currykors….jag tänkte också på det….men nu slapp jag skriva om det, för du hann före..haha
*vila fingrarna en stund*
Vad jag vet så finns 2 saker angående currykors här. Befinner man sig i ett currykors så suger det ur energi ur kroppen och det andra är att i currykors kan det finnas en portal till andevärlden och det kan mycket väl vara andar som spökar hos Starlight.
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Jag testade att gå med sökpinnarna i sovrummet..å försökte ställa in mig på curry kors.. det går enbart i kors just vid min sänghalva.. Jag går nog runt å drar till mig mycket..men kan kontrollera det lite mer än just i sovrummet.. I sov rummet slutar det alltid med att jag blir irriterad å svär efter att blivit väckt å störd ett antal ggr..kilar ner å lägger mig på soffan! Hjälper inte att va bestämd inte :)
Hej.
Det kan räcka med att du har just det vid sänghalvan….
Men det kan ju oxå vara så att anden kommit tillbaka. Kan du ta dit ett medium igen?
Kramen
Hej!
Ja, jag ska försöka få hem ett medium, å se vad det är. Jag kan inte skilja på om det är ande eller curry kors. Ä det en ande e den envis som attan. Försökt å få kontakt, men inte riktigt lyckats. Jag tror inte det är samma ande isf, energierna känns lite annorlunda. Skulle verkligen behövt lära mig att rensa upp själv, då jag drar till mig mycket!
kram!

Hej Starlight
Om du vill gör jag gärna ett försök och tittar runt i ditt sovrum/hus.
PM:a gärna om var du bor någonstans.
/Niclas
Har PM:at dig Niclas!
Jag är i precis samma sits som du, söker ett medium, men svårt att få tag på nån…
Kan vara egna/andras energier som bunkrat upp sig oxå. Jag brukar rena sovrummet i bland med bränd salvia, rosensten och bön till gudinnan. (Sen är jag ju häxa förstås, vet att inte alla vill ta till så enkla knep men det kostar ju ingenting att försöka.) Sen sover vi alltid jättebra efteråt.
Jag vill bara slå ett slag för att alla problem inte beror på andar som dröjer sig kvar…
//danda
Hej,danda! Ja, visst kan det vara så.. jag tror att det är både och. Det har blivit mycket bättre på sovrummet nu, så om jag även renar rummet, kanske det blir ännu bättre :)! Salvia har jag..men du nämner rosensten.. är det samma sak som rosenkvarts?

Intressant tanke. Ibland stöter jag på energier som inte känns som andar, men som jag inte kan säga vad det är. Kanske är det bara gammal energi som hänger kvar.
/Niclas
Det handlar om att någon från andra sidan föröker uppmärksamma dig på dina egna känslor, något som hänt dig som barn, det är dags att släppa ut den energin från ditt system, detta skapas av kärleksfull anledning och om du väljer att ignorera eller att rensa bort anden så kommer det att komma tillbaka igen tills du förstår vad det är du skall släppa upp/fram
Deelight
Deelight - då måste väl den där "någon från andra sidan" vara väldigt klumpig i sitt sätt att uppmärksamma…..inte är det ju särskillt kärleksfullt heller….Nä sorry, jag tror du har fel där!!
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Hej Ghos!
så du menar att det inte är kärleksfullt att väcka gamalt som behöver bearbetas?. om man har trängt bort händelser som på verkar en i sin vardag och det inte uppmärksammas av en själv så kan man från andra sidan hjälpa till at väcka gamla känslor till liv, är man sedan otroligt känslig för energier så kan man känna av orsaken till att den lämnat det fysiska planet….. jag vet vad jag ser, hör och känner…
det är får många som ignorerar dom känslomässiga problem som vi bär på både från detta och tidigare liv…
#16 Ja, den heter ju så. Slarvigt av mig…
Jag lägger stenen i en bägare med vatten som jag ställer i fönstret över natten när det är fullmåne. Sedan stänker jag vattnet i rummet samtidigt som jag går runt och ber eller samtalar, vad man nu vill kalla det, med Gudinnan.
Sen tar jag ett varv med salvian också.
Kram Danda
#18 Jag kan förstå vad du menar. Men,vad är det som gör att du tror att det är så här i just den här situationen? Det känns inte speciellt kärleksfullt..
oj. vilken stor text de blev 
#21 okej :) Gott med tips..ska jag försöka med någon gång!