Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 2992 ggr
Deelight
0

Känslor

Jag blir lite funderasam över hur många personer som säger sig vara proffisionella i sitt mediumskap som glömt den delen av sig själva som handlar om sin egen personliga utveckling. Tar man inte hand om sitt eget bagage eller sin emotionella kropp så kan man ej heller vägleda personer inom dom områdena, det finns så kallade medium som stänger ner sina klienter efter en sittning och detta tycker jag är fruktansvärt. att hjälpa andra handlar först om att hjälpa sig själv. att våga se varför man mår som man gör och finna orsaken till sitt eget lidande är för många helt främmande.

Under min tid som medium (11 år) har jag sett och hört mycket och för mig är det ofattbart att det inte finns någon som vågar lyffta detta till en debatt.

Att jobba med andra människor inebär att man har ett ansvar för det man själv ger ut och sin egen utveckling.

sedan en tid tillbaka så är det några som tror sig att det är rätt att gå in och ta andra personers flöden och detta sker väldigt öppet speciellt på Mässor, där man går in och läser av sina (konkurrenter) för att sedan blockera dom, många använder sig av avundsjukan och svartsjukan som ett verktyg, sen tror sig många att dom har rättighet att läsa av vem som helst. jag har haft medium som varit på mina helande seanser och försökt läsa av mig för att sedan  kopiera det arbete jag gör. jag häslar dessa personer välkommen till mig och ställa öppna frågor om den teknik jag använder och sättet jag får fram helande mellan framliden anhörig och den fysikska personen. det är skönt att det snaart kommer att bli en rensning i denna värld då universums utveckling lyfter fram allt i ljuset och låter sanningen komma fram om människan ursprung(historia). Hur kommer det sig att många som jobbar inom andligheten är rädda för sina egna känslor??