Kan någon förklara?
# 0 Var är dimman, kortet är så litet och jag kan inte se något.
Amor Vincit Omnia
en bit ovanför hundens huvud.
En bit ovanför hundens huvud är det ett litet rosaklot.o i det.-Vet inte om det kan vara en Katt eller fågel.Det är så otydligt.
Jag kallar sådana saker för Orb o vissa kallar det för damm..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Då är det nog som jag tror, det är damm som spelat mig ett spratt. Tack för svaret
Det ser ut som ett lite hjärta ovanför djuren! Lite gulligt! :D men jag tror att det är damm!
Vilken gullig hund och katt :-) Jag har aldrig sett ett sånt rosa/lila klot nångång. Intressant!
Det finns fler "orber" eller damm på ryggen på hunden finns en liten som knappt syns, och bredvid fönstret finne en liten blå…
U R us
nej de inte damm
På den första lilla bilden såg jag den rosa hjärtliknande saken, men trodde att den skulle vara där. Det kunde ju vara en bild från ens barn eller så som man valt att sätta på väggen 
Jag tror inte heller att det är damm, såg i kväll ett av de där spökjägar programmen och där såg tjejen gröna klot i ögonvrån, sedan tog hon kort. Efteråt då de undersökt allt material upptäckte de att hon fått med något på två bilder och det var grönt, en spiral som de trodde var en pojke som sades vara kvar på platsen sedan minns jag inte om de sa något om den andra.
Medarbetare på Druid & Shaman