Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 2611 ggr
[ElinaQ]
0

Ande kopplad till runsten?

Min sambo kom precis in efter en promenad med hunden. han var helt vettskrämd och hans hjärta gick i 180.

Vi har sen september förra året hört ett högt rop på hjälp följt av ett stön, som om någon blir misshandlad. det är samma röst alla gånger och vi brukar höra den mellan 9-10 på kvällarna.

I skogen ropet verkar komma ifrån finns det en runsten och rester av ett hus.

Tidigare har vi när vi hört ropet sprungit ut för att avbryta det vi trott har varit en pågående misshandel, men det har alltid varit helt folktomt.

Så, kan det vara en ande kopplad till denna sten? och vad kan vi göra?

Navajolady
0

Svårt att avgöra om han/hon är bunden till stenen men att det förmodligen rör sig om en jordbunden ande som inte kunnat släppa taget.Där det finns runstenar finns även många platsminnen från svunna tider,alternativt rör det sig om en jordbunden stackare eller ett platsminne om upprepar siig samma tid.

Det ni kan göra är att fylla platsen med ljus,be den eventuellt jordbunde att släppa taget och gå mot ljuset där många möter upp och han får harmoni igen.Att vara jordbunden är frustrerande.Tänd gärna ett ljus och är det blåsigt ta en ljuslykta så slipper ni tända om och om igen.Det är inte alltid så lätta att få en jordbunden att släppa och finns ni inte allt förlångt ifrån Dalarna bistår jag gärna med hjälp och jag tar aldrig betalt för andligt arbete.

Samma om det är ett platsminne,ibland fastnar både röster och ljud i vårt astralplan och även här ska man rena platsen med ljus och har man kan man även använda rökelsen Salvia som har förmågan att skingra negativa energier.

Som du skriver är det nog någon som misshandlats och förmodligen dog av dessa slag,sen har man inte kunnat släppa taget efter en brutal död och därför dröjer sig kvar och upprepar samma ord gång på gång.

Om jag skulle åka till er och göra en rening vill jag veta så lite som möjligt om platsen,ingen förhandinformation det brukar enbart begränsa mitt eget mediala sinne.Hör av dig via PM  så får vi se hur långt avstånd vi har till varandra.Jag finns i Dalarna.Lider enormt med alla dessa jordbundna själar som har rätten att hitta dit dom ska.

sanlin
0

Navajolady- Jag blev så glad när jag såg ditt inlägg att allt inte bara handlar om pengar utan att faktiskt göra ett bra jobb för en god sak =) håller med dig enormt alla själa har rätt att komma dit dom ska !

Mvh Sandra

Navajolady
0

# 2 En varm kram till dig Glad