Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 6785 ggr
Destany
0

kall vind?

nu när jag satt här i soffan fick alla mina katter spel o började sprinag rundor och jag kände en riktigt kall vind som lixom smekte mig på armen..  Jag har inte öppet nånstans,blev rädd men samtidigt inte.. e det sant som folk säger att spöken/ andar e mest aktiva efter 24:00?

[Jeremina]
0

Kalla vindar brukar jag känna men samtidigt varm inombords om det är en kär vän eller anhörig.

Det med andar mer aktiva efter 24 vet jag faktiskt inte mer än att jag har ofta kontakt nattetid.

Navajolady
0

Roligt att du skrev dina katter fått spel:-) min äldsta katt Mowglii fick spel igår och sen sveper en kall vind genom rummet utan att något var öppet.Mowglii reagerar sällan på detta vis och jag känner ofta vindar både varma och kalla dra förbi över både rygg ben ansikte och huvud.

Det sägs att den mesta andliga aktiviteten är runt 03 och att det beror på att skiktet mellan världarna är som tunnast just då,men hur sant kan jag inte avgöra då jag har närvaro dygnets alla timmar.

Men vindar av olika slag är inte ovanliga och brukar oftast vara en närvaro och som nr 1 skrev man känner inom sig när det är någon varm och go anhörig eller en guide.

Starlight86
0

Min katt brukar ofta reagera & följa blicken på något som jag inte ser, men känner närvaro av. Ska katten upp på övervåningen sliter han ibland när han är halvvägs upp i trappan.. då blir han alldeles virrig å flamsar runt, ger sedan upp å går ner igen.. fått höra att jag har en vit liten katt som håller till i trappen.

[Jeremina]
0

Mina katter brukar ofta följa något med blicken då jag känner en energi som kanske inte visar sig för mig men katterna ser dem!