Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 3611 ggr
Michaela-N
0

Vad händer?

Hmm..får väl börja såhär. Jag har aldrig riktigt trott på spöken eller andar..inte på något övernaturligt helt enkelt. Men nu på sistone är det något som bekymrar mig, det känns som om det är någon som förföljer mig.

I ögonvrån ibland kan jag se att det är någon som susar förbi mig. När jag är riktigt tyst kan jag höra jättesvaga röster som jag inte vet var de kommer ifrån. När man ropar något slutar dem.

Ibland fångar jag upp läskiga ljus på bilder. Fast jag innan kollat att det inte är smuts på glaset eller så.

Har jag blivit paranoid eller typ…sjuk eller är det någon som spökar för mig?

Ghosthunter
0

Naturligtvis så kan ju vissa fenomen bero på ens eget sinne som spelar en ett spratt och vissa psykiska sjukdomsförlopp som yttrar sig i olika vaneföreställningar. Men jag är ju "troende" och helt öppen för det paranormala och detta som du upplever kan mycket väl vara nåt paranormalt. Men samtidigt är det lite för lite att gå på här så jag kan inte ge dig ett bra svarGlad

Har du nåt mer konkret att berätta?

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Michaela-N
0

#1 hmm…mer konkret…Hur menar du? Tungan ute

Ghosthunter
0

Ja alltså nåt mer….nåt större som händer? Grejer som rör sig, TV:n får fnatt, tunga fotsteg, etc etc..Glad

Värmland"

Michaela-N
0

#3 Nää….inte än iaf.

Ghosthunter
0

Ah….berätta gärna om det händer nåt mer. Men det du sa var ju inte så illa hellerFlört

Värmland"

Michaela-N
0

#5 jadå!

Michaela-N
0

#5 jadå!

Ghosthunter
0

Cool

Värmland"

Mirjami-78
0

Kan vara så att du har besök ut av någon. Jag kan förstå att man ibland undrar vad är det som händer speciellt om det börjar hända nya saker som man inte har upplevt tidigare.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

ellen1960
0

Jo det kan være en anhørig eller en venn på andre siden, som vil si noe til deg, eller få deg inteessert i åndelige verdier slik at du får større perspektiv på livet

Michaela-N
0

#10 Vem skulle det kunna vara? Min farfar dog för snart ett år sen, en klasskompis för ett år sen…och min hamster i oktober, fast jag tror inte att det är han som spökar Flört

ellen1960
0

Jeg kaller det ikke å spøke, men det kan være enten din kompis eller din farfar, hvem vet.

Du kan sette deg rolig ned på ditt rom, og når du merker at noen er der som du ikke ser, så si bare roligut i rommet, jeg lysner, hva vil du

Michaela-N
0

#12 Okej, jag ska testa.