Konstig upplevelse
Hej,
detta är en mycket trevlig sajt.
och jag har redan fått så fina svar på funderingar och dröm jag haft.
Nu undrar jag vad ni tror och tycker om detta:
Detta hände för många år sedan när jag nyss hade träffat en man, och han sov över hos mig och en kompis.
Min kompis sov i den ena sängen och jag i en extrasäng och mannen på en madrass på golvet.
Helt plötsligt vaknade jag på natten och kännde mig mig väldigt rädd och orolig.
Det känndes som om det fanns något i mörkret i rummet som var oroväckande, själva luften känns tung, ja det är svårt att förklara.
Min rädsla steg mer och mer….
Tills mannen som sov, helt plötsligt reser sig upp och ropar på Engelska: stand up
Efter det blev det alldeles lugnt igen, och han bara la sig ner och somnade och jag kunde också somna om.
Jag har ofta under åren funderat på vad detta var.
vad tror ni ?
Kanske det var en varning ?

Det är svårt att veta om det var en tillfällighet att han reagerade just som du upplevde en energi. Men det kan vara så att han upplevde den i drömmen samtidigt. Frågade du honom om vad han hade drömt?
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Det dröjde lång tid innan jag berättade det för honom.
Och när jag gjorde det svarade han att han bara kom ihåg att det var något, men att han mindes inte mer.

Funderar fortfarande på detta.
Har någon något tips om vad det kan ha varit.
Inte för att jag vill vara tjatig eller så 

Som du skrev hände det här för många år sedan och det är svårt för oss att gå in och känna in vem/vad det var för något. Om jag kunde det skulle jag gärna göra det men som jag skrev så kan det ha varit en energi/ande där som ni båda kanske märkte av på olika sätt.
Elisabeth

Tack snälla du.
Jo, det var ganska många år sedan, och kanske var det en energi ande som vi båda märkte.
Ibland har jag tänkt att kanske det var en varning,??
då vi nyss hade träffats, och vårt förhållande blev inte bra och mycket komplicerat och fick många konsekvenser.
Kram

#5 Även fast det blev som det blev med förhållandet så tror jag ändå att allt har en mening och det är många prövningar vi måste gå igenom. Relationer som man ser som misslyckade eller meningslösa, dem ser jag mer med tacksamhet på för utan dem kommer man inte dit man bör komma i livet. Jag ser en mening med allt som sker och möten med människor som man skapar relationer med på olika sätt, vi lär oss av varandra och vi växer i det!
Elisabeth

#6, Ja, antagligen är det en mening med allt som sker, även om man ibland har svårt att se det.
och ja, man lär sig också mycket och om sig själv.