Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 4345 ggr
nannie1
0

12:34

Jag är alldeles ny här o har ett par funderingar som ni kanske kan hjälpa mig med.

Jag har alltid varit dragen till det andliga, enda sedan jag var liten. Jag har haft många andliga upplevelser,speciellt när min pappa gick över för några år sedan. Tex en väckarklocka som alltid rammlade ner även fast jag flyttade på den, tv:n som bara kunde stänga av sig, skuggor osv. Men nu, nu känner jag inget. Saknar kontakten med andevärlden. Är jag helt plötsligt inte längre mottaglig eller öppen? O varför blir det så?

Min andra fråga gäller min sambo som ofta "råkar" titta på klockan 12:34. Alltså 1234. Han kastar en blick på klockan i bilen, på mobilen, på micron i köket eller skickar ett sms eller ett mail o det är så många gånger som klockan visar 12:34. Jag är så nyfiken på vad det kan betyda! Nån som vet eller kan gissa? Tack!

Ghosthunter
0

nannie - På något vis har du "stängt ner"…om du bara lär dig att jobba med att öppna upp så ska du se att du är "tillbaka" igen. Det syns ju att du har grunden och en god förmåga att kunna uppleva paranormala upplevelser…Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

nannie1
1

Puff,puffFlört….ingen som har en aning om vad klockslaget 12:34 kan betyda, ett klockslag som ofta,ofta dyker upp för min sambo. Tacksam för era svar o gissningar!

eggebanroth
0

Antingen kan det vara slump eller ett täcken på att han inte är ensam.

Andra sidan vill få uppmärksamhet på det viset . Det är inte så lätt förstå, hur svårt det är . Observera gärna vilka tankar finns i samband med fenomenet. Det belyser säkeligen budskapet i ord.

Mvh Egge

Ghosthunter
0

Kan tyvärr inget om numerologi…svaret kan finnas där!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"