Jörgens kurs!
Nu är jag klar med mina första kurs i medial utveckling som jag gick för Jörgen Gustafsson nu i helgen!
Jag kände att kursen var otroligt utvecklande, och att jag lärde mig väldigt mycket om hur man ska tänka när man tolkar bilder&symboler etc. Träffade bland annat en av mina andliga guider för första gången :)
Jörgen är en helt fantastisk människa och mentor, som lämnar mycket plats för att utvecklas åt sitt eget håll! Han fungerar mer som ett bollplank än lärare. Nu gäller det bara att träna träna träna, och gå i cirkel fram tills nästa kurstillfälle!
Mvh
Pernilla

härligt Pernilla. Grattis till din första kurs och lycka till med nästa
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo

Härligt att du funnit en fin mentor & att det gav dig mycket Pernilla! Lycka till 

Blir så glad att få läsa det du berättar för oss Pernilla! Din glädje och känsla lyser starkt! Härligt att det känns så bra för dig och jag önskar dig all lycka på din fortsatta vandring.
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Och jag som var på samma kurs kan berätta att Pernilla var jätteduktig! 
~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~
Härligt!
Vad kul, det är alltid så härligt att läsa när någon har tagit ett steg framåt med sin utveckling tycker jag. Det inspirerar och gör att man gärna vill öva mer själv. Kul att du har hittat en ärare som du trivs med också, det är viktigt det med.
Jag såg ett gammalt avsnitt från det okända häromdagen. Det var när Jörgen var i Japan och skulle finna en ung flicka som försvunnit. Vääääldigt gripande 
Han var väldigt duktig och verkar vara en ödmjuk människa Jörgen!
Ja! Helt fantastiskt!
Jag satt härom dagen och försökte öva lie för mig själv, men upptäckte att det är otroligt mycket svårare när man är ensam än när man är i cirkel!
#4 Du är också grym! :)

Jag gillar Jörgen mycket..Önskar er allt gott på er väg med hans kurser
Kram Anna
Jag var även på samma kurs, kör hårt
#8 Det är jättesvårt när man är själv, det finns ju inte så många övningar att göra själv direkt 
Men öva på sittningar med vänner och bekanta, det funkar ju
Och tack 
~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~
# 0
Nu får du 1000 frågor :)
Vart va den kursen? Va de medial utveckling?Hur lång va den?och Vad Kosta den ? 
Det lät väldigt intressant!
Jag svarar väl jag då, Medial utveckling, Södertälje, fre lör sön, 3000kr
Vad tyckte du då # 13? va du nöjd och allt funka bra?
Det finns alltid ett aber på alla kurser jag gått, det heter färgband. Dessa färger är för mig endast färger och denna övning skiter sig alltid för mig. Men helt klart kan jag rekomendera att gå kurser för honom. Men du ska ha i åtanke att man måste nästan pröva vad gäller olika ärare för att finna det man söker. Det som är bra för mig kan vara något annat för dig.
aber och färgband? vety inte ens va de betyder! eller är,är inte de mista medial tyvärr,men de intressant!
Elisabeth j har väl va ja läst nånstans oxå distans undervisning`?hur funkar de?
#16 Det finns något som heter färgband, man ska tolka känslor bland annat från dessa. Denna övning misslyckas alltid för mig, det är lika med ett aber
Jag gillar färgbanden :)
Ja är det inte bra att vi är olika, ska på kurs i helgen som kommer, då är det bara sittningar och plattform, inga andra övningar.
Säkert kul för dig. Får jag fråga vad det var för kurs? Vad lärde du dig? Och vad kostade kalaset?
Zinnia: Men kom det inte fram att det avsnittet var en bluff?
Måste skriva grattis till dig och även till pluppis..har en stark längtan att få gå en liten kurs..har aldrig gjort det..jätteintressant..lycka till även i forts