Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 3840 ggr
MPSH
0

kontakt

hej, har några frågor, hade tänk använda mig en pendel.

1. jag läste att man ska be om skydd av sin guide och att man kan tillkalla speciella änglar om beskydd.. stämmer det? isf om jag ber en ängel om beskydd, hur vet jag att jag får det?

2. ska man skriva ett ja och ett nej på ett papper ? läste att man ska fråga vilket som betyder ja å vilket som betyder nej.

3. hur avslutar man på "rätt" sätt?

4. jag har ingen tråd till min pendel, vad kan man anväda sig av?

5. finns det en risk av att man drar till sig något man inte vill ska komma? tex något ont?

6. vad ska man inte fråga?

7. bör jag vara rädd av mig?

8. ska jag göra något speciellt innan jag börjar ? tex, meditiaon?

9. ska jag rena efter mig ? Om jag bör, hur gör jag det? genom ett medium hemma hos mig? präst?

tacksam för svar

MPSH
0

kan jag använda mig av något annat än en pendel? förutom ett ouijaboard eller vad de heter

MPSH
0

ska man fråga saker högt eller ska man tänka dom?

sen var det här med guiden, vad jag vet så har jag ingen just nu, hur finner jag den guiden ? och om man sitter å mediterar vilket leder ofta till mig att jag tänker på annat emellanåt, hur vet man att de är ens guide man får namnet på och inte att man tänker fram de själv?

Tidigare idag så försökte jag att få fram något, vart emanuel, men eftersom jag inte är säker på om de var jag själv eller itne så hur vet jag om de var så eller inte ? väldigt förvirrande.. Förvisso så halvsov jag nästan också.