Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 586 ggr
[QueenTizzan]
0

Vem är jag?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är de lätt att "läsa" av folk genom ett foto?

Tänkte sätta ut ett på mig här så kan ni juh se vem jag är. hehe.
Har inte många foto på mig. Men på detta ser jag ganska pigg och glad ut :D

mosterMimmi
0

jag vet inte, men får en känsla av att du har varit en glad och bullrig smed i ett tidigare liv.

Är du handlingskraftig?

loreena
0

Du ser ut att vara glad och humoristisk, men även temperamentsfull. Får känslan av att du samtidigt har lite dåligt självförtroende och inte vågar vara dig själv. Och så söker du bekräftelse för du känner inte att du alltid får den.

Sedan har jag faktsikt ingen aning, men berätta gärna om hellst något stämde.. Det var bara intrycket jag fick. Jag tror själv att jag är en bra människokännare. Ibland inte alltid så bra för man inbillar sig ibland att man vet om en människa gillar en eller inte.. kram

loreena
0

Du ser ut att vara glad och humoristisk, men även temperamentsfull. Får känslan av att du samtidigt har lite dåligt självförtroende och inte vågar vara dig själv. Och så söker du bekräftelse för du känner inte att du alltid får den.

Sedan har jag faktsikt ingen aning, men berätta gärna om hellst något stämde.. Det var bara intrycket jag fick. Jag tror själv att jag är en bra människokännare. Ibland inte alltid så bra för man inbillar sig ibland att man vet om en människa gillar en eller inte.. kram

mosterMimmi
0

QueenTizzan, har du läst och begrundat det vi såg?

Fdtr
0

Mjaha…. undrar hur mycket som är rätt av det som står nedanför… och hur många kan det inte stämma in på då…. Men du frågade och här är vad jag känner av.

Känns som du kan ha ett skratt som är lite speciellt och bara inte går att stoppa (oavsett situation).

Det känns som du har en positiv grundton med dig i livet även om det kanske redan varit en rätt tuff tillvaro periodvis.

Sårbar men ändå stark, en ordentlig styrka finns med dig som du kanske inte riktigt kännt av ännu fullt ut.

Är du ibland lite naiv och försätter dig i situationer som det inte var meningen från början att hamna i? Men som du tack vare
en inre styrka lyckats ta dig ur innan det gått för långt? På så sätt att det inte skadat dig men ruskat om dig och gett dig en ordentlig läxa.

Det känns som du inte riktigt vuxit ikapp dig själv ännu, du är fortfarande ung och behöver vissa erfarenheter innan du kan få
tillgång till glömda/dolda kunskaper som din själ bär med sig. Dina ögon är så mycket äldre än vad ditt utseende på bilden säger att du är i människoår räknat.

Det är ingen vits att ha huvudet upp i det blå om du inte har fötterna stadigt förankrade på jorden.

[QueenTizzan]
0

#5 har kusligt rätt på alla punkter. hehe.
#2 också men de e juh lika de där med att jag har nära till skratt och mycket skratt i tid och otid :D

Självförtroende låssas jag nog att jag har :S

#1 Vill jag så kan jag. Men jag är nog den som drar mig för att visa vad jag igentligen kan. Är väll rädd att bli kritiserad?

loreena
0

Hej

Ville bara tillägga att jag tyckte det var modigt av dig att våga sätta ut din bild! Speciellt om du som du själv säger är rädd att bli kritiserad! Det är ett steg i rätt riktning. Ibland är det kanske bra att få lite konstruktiv kritik även om det inte är roligt. Stå på dig och känn efter och var som du känner att du vill vara och inte som du tror eller känner att du måste vara! Det gör inget om man inte är alla till lags alltid.

Jag fick också intrycket av att du vill alla väl men kan råka lite illa ut nu som då när folk uttnyttjar dig. (Inget illa ment alls, menar bara att du skall tänka igenom allt två gånger innan du gör något eller litar på någon.)

Ha en bra vår!

Fdtr
0

#6 Vad kul att det stämde någorlunda. Ett bra sätt för mig att öva på att känna in Glad

Försökte låta bli att läsa de andras inlägg fastän jag är väldans nyfiken av mig och jag tror inte jag varit inne och tittat på din profil heller. Behöver nog bevisa för mig själv att jag kan, är på sätt och vis en stor skeptiker. Inte till fenomenet men att just jag har förmågorna och inte bara hittar på.

Det är ingen vits att ha huvudet upp i det blå om du inte har fötterna stadigt förankrade på jorden.