Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 243 ggr
Elisabeth-J
0

Förslag och önskemål

Jag kommer inom kort att lägga ut en lista här i artiklar på orter och datum där det hålls storseanser, sittningar och kurser i Sverige. Artikeln Kommer antagligen att bli klart imorgon. Kom gärna med mer önskemål och förslag på det ni vill att vi ska skriva om.

Kramar / Elisabeth

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

helenaK
0

Jettebra….Skrattande tackar

drutten53
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

småler nu elisabeth…fabians du är tankeläsare…tänkte i går kväll  förre klockan 23.00….ska skriva till dig..och fråga om detta…sen nu när jag öppnar datan..vad får jag se…ju det jag tänkte fråga om….Oskyldig..du är nog min guide..hi hi hi..

jo ett förslg…se om dom andra oxå tycker så….

jo jag har  gammla böcker….som jag gärna skulle vilja sälja….många.. King ..böcker bland annat

sen oxå blandade böcker

och det kanske finns andra som har böcker eller något annat dom vill sälja….

kanske då en ny TRÅD…….Köp/sälj….ha en bra dag…var rädd om dig..

sänder dig en vårblomma

Elisabeth-J
0

#2 Telepati!!! Nu finns en köp/sälj/byt i kategorierna :)

Elisabeth 

drutten53
0

smäler..ja du elisabeth..något måste det va….småler åt mig..för jag tänkte hela kvällen o jag bad till gud att inte skulle glömma att skriva detta idag..så hade du redan gjort det igår kväll…..ja ha då är det bara att ta fram böckerna o sätta sig o skriva mer dom här då……har även några bra trädgårdsböcker o pärm om blommor m.m…..så lite smått o gott finns nog i mina kartonger…nu blir det lite frukost..sen till solariumet..plus diabetes kontroll   men vi hörs sen….hi hi hi…(missbrukare ju )…vorre kanske oxå bra om att bild finns med på sakerna…eller vad tror du…..

Elisabeth-J
0

#4 Här blir det vårstädning och påskpyntning idag men springer till datorn emellanåt ;)

Ja det är ju bra om man kan få med en bild.

Elisabeth 

helenaK
0

Gomooron vänner…ont i ryggen haha och i benet då jag sitter vid datan med det ena benet över det andra….jag ska ochså påskpynta idag…sen kommer tonåringarna hem..jettebra elisabeth med en lista..nån som har koll kanske ochså kan tipsa om sevärda tv-program??I dag tex…Mannen som kunde tala med andar 16.20…måste fylla kaffemuggen..strax tillbax..Oskyldig