Funderar på mycket
Jag sitter och funderar på mycket i natt då jag nu tänker på en släkting som dog 37 år gammal av ett promille som var 5…..denna person har visat sig för mig bara ett par gånger trots att han varit borta sedan 1992. Han varnade mig för en sak en gång och det är jag tacksam för.
Jag vet inte hur jag ska få honom att kliva fram, någon som har några speciella tips?

Du kanske skall låta honom gå istället för att kliva tillbaka mot oss som är kvar?
Satyat Nasti Paro Dharmah
Sajtvärd på Existens och Filosofi.
Kan du inte försöka prata om saker som han tyckte om….Då kanske han kommer.
Det är inte lätt det där. Jag har en i bakgrunden som förolyckades i skogen för några år sedan. Jag vet att han är här men jag får ingen direkt kontakt.
Alde….han hade kommit ifrån drickat och jobbade men så skulle han ha semester. Han bad att få jobba men fick inte och han gick då ut på stan och träffade sina gamla kompisar.
Det är kanske lika bra att låta honom gå!!!
Den killen var en så snäll och go kille…..jag saknar honom!
Jag tror du själv vet innerst inne Mina:)
Han kanske behöver hjälp att våga gå in i ljuset och vem är mer trygg än du i den stunden?
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Mina…Jag tror att han kommer igen men vet inte hur man kan få fram han. Kanske har han "vandrat" vidare.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!

visst är det tuft när man mist någon och gärna skulle vilja ha "någon pratstund"
Men jag tror att det är bäst för bägge parter om man kan släppa alltså ge sin tillåtelse att låta honom eller henne gå.. Vi har alla våra saker och vägar att följa och hur det än är så kommer vi alltid att mötas igen..
Satyat Nasti Paro Dharmah
Sajtvärd på Existens och Filosofi.
Ibland kommer ens nära och kära ändå till en….Och då får man ju passa på att prata m.m 
Min mamma pratar inte med min pappa som är på andra sidan….Hon sa till mig när pappa hade dött att man ska låta de döda vara och inte "störa" dem, men de gångerna jag har "träffat" på min pappa på ett eller annat sätt så har hon ändå varit mycket nyfiken gällande det jag har berättat.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!