Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 3315 ggr
roksolanap
0

Sanna ord.

Den dagen jag får vara med om något övernaturligt den dagen börjar jag att tro på de övernaturliga.  Jag själv är jätte sugen på att öppna upp mig och ta kontakt med de andliga men det funkar inte så¨klart.

är verkligen avundsjuk på er som varit med om olika ö aktiviteter !

Denna kommentar har tagits bort.
[mia-38]
0

roksolanap…

Det finns säkert omkring dej men du ser inte detta. Du kanske försöker så mycket att det blir fel.
Du är inte tillräckligt öppen.
Tänk inte på det och ta det lungt.

Men tyvärr är det inte alla som får vara med om detta. Och det är synd.

Kramen

[dandamimm]
0

Jag brukar då och då träffa andra likasinnade för olika övningar. Och vid samtal efter vissa av dessa övningar har det slagit mig att alla har någon förutfattad mening om vad de ska uppleva och att denna tanke om vad som ska ske har en tendens att skada upplevelsen. Om upplevelsen inte lever upp till förväntningen så känner vissa att "det funkar inte" men det kanske det gör men inte som de tror.

Ett exempel: För några år sedan höll jag regelbundna trummresor med olika människor. Några uttryckte att det hände ingenting och så kan det ju va. Men vid djupare samtal visade det sig t ex. i ett fall att en tjej (innan hon kom till mig) pratat med en vän som berättat om de underbara bilder och landskap hon sett och eftersom hon bara själv upplevde ljud av olika slag så tyckte hon inte att hon fått rätt på det.

Jag pratade med henne om att vi alla upplever på olika sätt och nästa gång hon "reste" hörde hon fortfarande bara ljud men nu upptäckte hon att det faktiskt var nära anhöriga på andra sidan som pratade med henne i ljudet…

Det finns så många olika vägar så du hittar säkert din om och när det är meningen.

Kram Danda