Spöktripp
Jag skulle tycka att det var jätteskojigt att göra en liten spöktripp av något slag. Att man träffas en grupp för att åka till ett ställe som det sägs spökas på, att ta lite kort och sedan eventuellt övernatta där (om det går).
Men sedan är det ju det där med risken att träffa folk från internet - vilket inte alla vill. Så det är väl det enda problemet.
Men finns det någon som bor i Eskilstuna området som kanske vet nåt ställe som spökar här i Eskilstuna samt i så fall skulle vilja hänga på? ^^
Hej.
Ett jättebra initiativ.
Sumd man bor så långt ifrån.
Ja du bodde ju lite långt ifrån tyvärr :/
Jag bor i Eskilstuna, fast inte så ofta då ja pluggar i en annan ort, men har för mig att nån sa att det spöka i nått gammalt hus i skogstorp. :S Men ja vet inte xD kanske drömt:P
Men finns det nån från kalmar-området så vet jag ett ställe som jag är nyfiken på.
Borgvattnet i jämtland är ett givet utflyktsmål ….
Borgvattnet vore bra för det kan inte bli närmare än så för mig *hihi*
#3 snälla ta reda på om det verkligen är så :D om du kan förstås.
#4 kalmar slott? :) du kan ju fråga nån på två systrars väg (ifall du vet vart de ligger) om du får komma hem till dom runt midnatt, för där ska det spöka. två systrars väg 1 så blev nån mördad, och det har alltid "spökat" där säger folk, och på åttan så bodde jag förut, och jag hörde massa saker som lät som spöken .__.
#7 Tack för tipsen. Jag vet ett stort hus utanför Kalmar som vi ska åka till.
#8 i den här tråden står det lite mer om kalmar-spökplatser om du vill hitta mer..:)
http://spokbilder.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=68585767-fc68-4ea3-83a0-10e166714d72
annars kan du ju också kolla på Paranormal's hemsida, dom har jättemycket fakta om olika ställen!
Lägg gärna ut nån bild eller så sen när du vart i spökhuset ;)
jeg skal på spøkelsestur til skotland. Det skal bli gøy
Ja det skulle helt klart vara roligt och spännade träffa andra och åka till något ställe som är hemsökt.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Oh..det skulle vara kul! Bor i Eskilstuna;) Är det någon som vill komma hit så finns det sovplats hos mig..
Skulle vara kul att träffas och hitta på lite saker då och då:)
Kram
Instämmer, med er alla …. Till slut hittar vi säker på något kul (utflykt över en helg e dy ??)