Dröm/sorgsen
Drömde en dröm inatt. Min pappa dog när jag var 2 år , altså för 12 år sen.. Och jag har alltid saknat honom , jag vet inte ens hur han ser ut eller nått . Nog om det nu ska vi prata drömmen
Jag drömde just om en bild av min pappa , där han höll i mig .. Och jag gjorde då allt för att få träffa honom en gång , gick till en ''tant'' som lovade att jag skulle få träffa honom över en dag .. Men så försvann bilden.. helt .. sådär bara och jag i förtvivlan försökte leta efter den men hittade den aldrig innan jag vaknade.. Och nu , jag mår så ledsamt , Jag minns exakt hur bilden ser ut , o hur han ser ut på bilden.. Jag har ALDRIG sedan han dog ens fått se en bild , o ingen vet hur han dog heller..
Jag vet inte vad jag ska göra , för jag har ingen aning om vad denna drömmen menar , vet ni ?
kramar elin
MVH Elin
putt
MVH Elin
Du träffade förmodligen honom i denna dröm så det kommer säkert flera gånger tills du kan möta honom då du är vaken och han kommer från andra sidan.
För jag blev väldigt påverkad av drömmen.. när jag vakna var det aqllt ja tänkte på , kände mig mycket ledsen
MVH Elin