Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 5383 ggr
Togla
0

Dröm/sorgsen

Drömde en dröm inatt. Min pappa dog när jag var 2 år , altså för 12 år sen.. Och jag har alltid saknat honom , jag vet inte ens hur han ser ut eller nått . Nog om det nu ska vi prata drömmen

Jag drömde just om en bild av min pappa , där han höll i mig .. Och jag gjorde då allt för att få träffa honom en gång , gick till en ''tant'' som lovade att jag skulle få träffa honom över en dag .. Men så försvann bilden.. helt .. sådär bara och jag i förtvivlan försökte leta efter den men hittade den aldrig innan jag vaknade.. Och nu , jag mår så ledsamt , Jag minns exakt hur bilden ser ut , o hur han ser ut på bilden.. Jag har ALDRIG sedan han dog ens fått se en bild , o ingen vet hur han dog heller..

Jag vet inte vad jag ska göra , för jag har ingen aning om vad denna drömmen menar , vet ni ?

kramar elin

MVH Elin

Togla
0

putt

MVH Elin

[Jeremina]
0

Du träffade förmodligen honom i denna dröm så det kommer säkert flera gånger tills du kan möta honom då du är vaken och han kommer från andra sidan.

Togla
0

För jag blev väldigt påverkad av drömmen.. när jag vakna var det aqllt ja tänkte på , kände mig mycket ledsen

MVH Elin