Upprepad dröm
Vid ett flertal tillfällen under en tid, har jag drömt om att en större tyngre katt har hoppat upp på mig när jag ligger ner och sover. Detta gör att jag får svårt att andas när den ligger uppe på min rygg/mage, då har jag lyckats skaka av mig katten, varefter jag vaknar ur drömmen. Just denna dröm har kommit tillbaka såpass många gånger att jag inte kan vifta bort det. Jag själv eller någon jag känner har inte katt eller andra djur hemma. Var kommer katten ifrån? Vad beror den här drömmer egentligen på?
Puttar upp om någon är bra på just drömtydning!
Hej skagerrak!
En katt symboliserar ofta på healing/läkning av själen..Du säger att katten ligger på din mage/rygg/du har svårt att andas, du har lyckats att skaka av den!
Det verkar som att du har svårt att lita på folk, detta går tillbaks till din ungdom och dina föräldrar. Ser en mysig tjej brevid dig idag,!
Kram

Tack Jeremina och Illam
Mycket intressant tydning av min dröm. Läkningen av själen kan stämma, då jag i princip är uppe i den processen med mig själv så att säga…
Tack
Du får prova att dra djupa andetag om det händer igen, när du vaknar menar jag…..kram