Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 4054 ggr
karucellen
0

Läsa av mig?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som vågar ge sig på detta?

Bara för att se vad ni tror om mig & mitt liv,

många brukar ha fel, så hade varit kul att se om någon här kan se insidans gömda skatter

Indiania
0

Det jag känner när jag ser på dig är din enorma skaparkraft, du verkar kreativ och fylld av nya ideèr. Visst är du konstnärligt lagd?

Jag tror du gått igenom något " svårt " som fått dig att bli en sådan optimist som du är.

Du känns som ifrågasättande och mycket klok som inte gör något utan din övertygelse.

Kanske har du redan påbörjat någon utbildning inom det mediala eller något annat yrke där du arbetar med människor.

Lycka till med dina mål! Flört

Tack för jag fick träna på dig!

" Var nära naturen - var när dig själv "

karucellen
0

Någon annan som vill försöka? hade varit kul att se om ni svarar lika eller olika.

Är ju inte så roligt att säga rätt & fel nu när endast en tapper medlem har försökt sig på :)

Loliviah
0

Okej somsagt jag är en amatör inte duktig alls. men känns som om du har blivit väldigt sviken av någon?…

Är inne lite på samma spår som Indiania..

Men du verkar som en glad tjej , som man kan lita på :)

Jag är antagligen helt ute och cyklar så bäst att jag inte skriver mera:p

Lumine
0

En amatörs försök :)

Fick in en känsla av ledsenhet, magknip, uppgivenhet- men ändå en stark tjej!
Kan vara helt ute och segla, men får känslan av att du fått gå igenom något sorgset som präglat länge….

karucellen
0

Kan berätta att min bästa vän tog livet av sig 2008, det var en väldigt svår tid för mig, speciellt eftersom jag aldrig förlorat någon innan.

Jag tar itu med det fortfarande idag & kan gå ner i väldigt djupa svackor där jag försöker intala mig själv att han fortfarande lever.

Var tillsammans med en kille i lite mer än ett år, och fick veta att han hade en annan tjej vid sidan om under hela året. Självklart tog det också på mina krafter.

Har haft en väldigt jobbig tillvaro då jag blivit placerad utanför hemmet då jag inte fungerade hemma, (Bor nu hemma igen och allt går bra)

Annars är jag en väldigt glad och pigg tjej och enligt mig själv har jag en väldigt hög nivå för vad jag tolererar och även för att hantera saker, men när jag/någon väl överstiger den gränsen exploderar jag. Jag läser fotografisk bild på Gymnasiet, (har även haft det jobbigt i skolan enda sedan jag var liten), är nyfiken och intresserad av det mediala..

Tack för att ni ville prova, det var kul att se att ni lyckades få med mina "starka" sidor Skrattande

Indiania
0

#5 Tack för din fina feedback! Glad Lycka till!

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Jeremina]
0

Bästa Karucellen….Om du vill bli avläst av fler får du lägga in bild och önskan i tråden "Läsa av eller Spå"

Tack på förhand!