Ang. Meditation Puh...
Jag har just mediterat eller rättare sagt försökt FYRA ggr tills jag till slut somnade utmattad och sov en timma..! *L*
Satte i en Cd med vägledning..jätteskönt..slappnade av mer och mer.. sen började jag öppna mina chakran en i taget (första gången).. efter ett tag så började det att klia i ansiktet som dom 2 andra gånger jag mediterade (men nu vet jag ju vad det betyder) men sen så kände jag hur det spritte till i navelchakrat flera ggr..som små sparkar när jag var gravid..detta fortsatte så jag la min handflata där och då försvann det..men så fort jag tog bort handen så började det igen..vad var detta nu då..? Iaf så kom jag till den punkt när jag välkomnade min guide och ljusa energier..ställde mina frågor osv. Inga mörka energier sa jag bestämt..DÅ slutade musiken spela..tvärt av..! Jag öppnade ögonen lite försiktigt..ifall jag skulle få syn på nåt..Satte i en annan skiva..tänkte att det kanske var fel på den..samma sak hände igen.. 4 olika skivor bytte jag till och samma sak där..fast den fjärde CD vet jag inte för då slocknade jag..
Någon som har åsikt om detta eller varit med om liknande så skriv snälla
Kram/Katie

Det låter ju som att du kan ha någon som busar med dig där hemma. Kan vara en som vill ha kontakt med dig från andevärlden? Ja jag har varit med om liknande med stereon :-)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Håller med föregånende talare,en "liten tant" som skrattar och har det rätt kul faktiskt,så det får du bjuda henne på.Känns lite som hon tycker att du försöker för mycket…
Hon tycker att du ska slappna av mer och ta det för vad det är…hihi
Du är mycket ambitiös :)