Energiexplosion!
I onsdags kväll måste jag så otroligt dåligt. Illamående som bara inte gick att bli av med. Trors medicin. Jag har problem med magen och mår illa ofta men detta var på en annan nivå. Detta har hänt förut ett antal gånger. Illamående, yrsel, svaghet… Jag gick och la mig och läste en bok för att slappna av lite och kände efter ett tag att jag mådde lite bättre så jag la mig för att sova.
Det tog mig i alla fall någon timma att somna om och inte fick jag mycket sömn! Under et tillfälle kände jag hur en svart, stor, mäktig skugga stod lutad över mig. Jag vände mig om och stängde mig så fort jag bara kunde. Kände ett stort obehag. Vaknade under flera tillfällen under natten och mådde så otroligt illa och började sedan känna mig jätte yr och febrig. Jag vågade inte röra på mig. Rörde jag mig började det snurra och jag mådde bara mer illa. "Nu har jag gått och blivit sjuk" tänkte jag.
Till slut lyckades jag sova men i intervaller. Jag drömde om en massa möjliga saker. Har nog aldrig drömt så mycket. Och under en dröm kom det en kvinna till mig och sa klart och tydligt "det är mycket energier omkring dig. Det är därför du mår som du gör." Förvirrad av drömmen somnade jag om igen.
På morgonen mådde jag bättre. Hade lite feber men den gick över väldigt fort. Sen dess har jag mått jättebra. Nu är ju frågan vad tusan som hände? Det är fascinerande hur de kan kommunicera med en på det sättet från andra sidan.
Är det någon som råkar ha något bra tips på vad man kan göra när det blir såhär mycket energier? Jag är otroligt känslig och suger åt mig allt som en svamp. Jobbar på att stänga mig och hantera allas dessa energier men det är svårt! Dela gärna med er av egna erfarenheter och tips! :)
Jag upplevde det här flera gånger för några år sedan och när den mörka böjde sig över mig sa jag till slut: Lämna mig ifred! Sedan dess har det aldrig hänt mer.
Du har fått kraft från detta så det kanske inte är exakt samma sak som du och jag upplevt. Jag kände dock igen mycket av det!
Jag brukar också säga "lämna mig ifred" och oftast brukar det lugna sig då men jag var så rädd att jag inte ritkigt visste hur jag skulle reagera. Just att jag mådde så illa också. Kändes som att jag skulle kräkas om jag rörde på mig eller ens pratade.
Hände något liknande igår men inte på samma sät. Men illamåendet var där. Ska försöka ta reda på lite mer. Vem det kan vara. :)