Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 5611 ggr
Ghosthunter
0

Hög frekvens

Det sägs att när man ser ett spöke eller upplever nåt annat liknande så har man kommit in i deras frekvens som är högre och snabbare än den vi lever i. Detta kan ske ofrivilligt.

Men finns det nåt man kan göra om man vill öka upp sin frekvens och vet någon hur man gör?Glad

/GH

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Stellster
0

Detta var intressant! Jag vil jättegärna höra vad folk har att säga. :D jag själv har ingen aning. Haha.

sven-g
0

Nog vet jag ca hur men hur förklara. Det går att trigga upp sig i snabb tänk, dvs motsatsen till  meditations tillstånd som lägger kroppen i ett nära sömn tillstånd. Vissa som står på plattform dvs håller seans brukar trigga upp sig, en del genom att börja röra sig snabbt, andra genom sånger. Det påstås vara andekontakt vid sånna tillfällen, och guid kontakt vid sänkning. Vilket arbetssätt som är bra är det upp till var och en att bedömma.

Ghosthunter
0

Sven - lite som en schaman kan man säga. Dom slår ju ganska intensivt på sin trumma och sjunger för att "nå" andarnaGlad.

Så med andra ord ska man ge järnet istället för att meditera då?

Konstigt….för att de flesta säger ju tvärtomObestämd

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

sven-g
0

Tänk om man kunde säga vad som är rätt eller fel, det finns nog inte något svar på detta.

Tänker om man på ena sättet har direkt kontakt, och på det andra genom någon. Spelar detta någon roll är det inte resultatet som räknas. Tänker på vissa medium som är lysande i träffsäkerhet pga växselvis använder bägge dessa vägar.

Tycker inte man ska kritisera, om resultatet är bra, och är det inte det som betyder något.