Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 5434 ggr
[Jeremina]
0

Natten har tusen ögon...

När jag var barn så kändes det så när de på andra sidan kom och skrämde mig.

Har ni någon gång känt det så eller ni kanske känner det så även nu ibland?

Merlin-pappa
0

Det har ännu inte hänt att jag blivit skraj …

För ett år sen, så skämtade en gammal kompis med mig, och sa, "Jag hälsar på dig i natt, med varma kyssar …"

Jag tänkte inte mer på det, utan somnade senare på kvällen.

Mitt i natten, vaknade av en stark närvaro, gick upp, tände ljuset (ovanligt korkat), för att se om någon var där ….

Då var det i a f två ögon …. Jag får väl poängtera att det var en "hona" i Småland som skämtade …..

[mia-38]
0

Inatt kände jag så…
Jag fick säga ifrån att de skulle lämna mej i fred och låta mej sova…då blev det lugnare.

Mirjami-78
0

Ja jag kände många gånger när jag var liten att det var nog någon mera än jag just där och då.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Peter-K
0

Anledningen till att många av oss upplever andevärlden starkare på natten eller när man ska till att sova, är helt enkelt att då är vi som mest avslappade och andevärlden har som lättast för att ge sig till känna.

På dagtid är det så mycket annat runt omkring som kan störa, men på nattetid när vi ska sova är allt lugnt och stilla.

Glad

Mirjami-78
0

#4 Tack för förklaringen!!Skrattande

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

[Jeremina]
0

Jag har en hel del intressanta nätter Peter Glad

agneta-43
0

Jag har med mig en sedan barndomen som skrämde mig hemskt mycket, ja så mycket att det sätter fart på hjärtat fortfarande. Det var nästan varje natt mamma sagt god natt och släckte ner lägenheten. vi hade sådana dörrar med mönstrat fönster i, bakom sovrumsdörren såg jag ofta en mörk gestalt tryckt mot väggenRynkar på näsan. Flera gånger ropade jag på mamma, men när hon kom fanns den inte kvar och jag blev betraktad som larvig och fick order om att vara tyst och sova…

Medarbetare på Druid & Shaman