Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 5850 ggr
[mia-38]
0

Vänster sida?

Jag har hört så många säga och sett så många skriva att de känner närvaro eller ser skuggor på vänster sida av en person.
Varför är det oftast vänster sida?

JonasDuregard
0

Kanske eftersom den vänstra hjärnhalvan är ansvarig för logikt, rationellt, analytiskt, och objektivt tänkande?

agneta-43
0

Det har jag med undrat över kom jag på då jag läste ditt inlägg.

Jag såg min mammas skugga på BB i tre dagars tid, alltid då jag var själv med min son i rummet och alla gångerna var hon till vänster.

Även andra syner jag haft är ofta på vänster sida och varselljuden jag fått kommer oftast in i vänster öra! Varför?

Medarbetare på Druid & Shaman 

[Jeremina]
0

Mia …jag har båda sidorna fast ofta är det faktiskt den vänstra.

#1 Men du det som är nedanför huvudet på vänster sida styrs av den högra hjärnhalvan…..

Om du får en stroke i den vänstra hjärnhalvan påverkar det kroppens högra sida nedanför huvudet och sedan tvärtom!

[mia-38]
0

agneta.

Ja detta med känningar i örat har jag ofta…Och bara i vänster.
konstigt.
Det susar och slår lock.

JonasDuregard
0

#3 Intressant. Och vänster hjärnhalva känns rimligare i sammanhanget.

#0 Jag glömde fråga, menar du din eller min vänster? Jag antar att du menar att mediet ser det på vänster sida från den andra personens perspektiv (alltså till höger för mediet om de är vända mot varandra).

[mia-38]
0

Jonas. Jag menar min vänster.

[Jeremina]
0

#5 Jag vet att jag menar att jag ofta känner bakom min vänstra sida, vi får se vad Mia skriver!

[mia-38]
0

Mediet ser det på min vänster sida med…alltså höger för de om de står framför mej..Men det är min vänstra sida det gäller.

Ghosthunter
0

mia - hahaha…det låter som om du pratar om boxning…SE UPP FÖR MIA´S FRUKTADE VÄNSTERKROK!!!Tungan uteSkrattande

Seriöst, jag har hört att det brukar vara höger sidaObestämd

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[mia-38]
0

hahahah Ghost…du är skoj. Skrattande

Kul att höra att nån har på höger sida med. Flört