MYSKO
Hej vänner…måste bara berätta vad som hände nu…sen undrar jag vad detta kan betyda….satt på Iris Hall..låg o lyssna..kom väl inte in där jag helst vetat har gjort..men det som hände..visst jag flöt iväg då o då…men just detta gjorde mig fundersam….har ligger man o njuter..ser lite bilder otydligt….men sen dök en Indiske budda upp men bar överkrop..guldbyxor..satt med bena i kors…händerna viland knäpta på bena sen flyter han händerna mot skyn….jag buddan var levande…sen försvann bilden..leta förbrilt efter han men ike…men så damp posten ner..jag gick o titta..öppna ett brev..där står det på Grekiska….från en man med namnet Nikos Daskalos..han berätta att han hade bott i INDIEN..m.m….Han även berättar att I spiritualistiska och esoterisika kretsar är han namn välkänt….så man undrar vad som händer….var det ett Tecken eller vad..för han skrev saker om mig i mitt liv framåt….jag han såg att jag hade nog detta ämne i mig som vi diskuterar här inne..börjar oxå fundera…har även tittat på era orbier…skrivit privata mail till några..om vad jag ser oxå…har fått svar från dom..att det jag hade skrivit stämme….
Sen elisabeth…en liten fråga…när man lyssnar på IRIS HALL.man öppnar dom underbara blommorna..man vandrar iväg m.m…man är inne i halva resan.m.m…o då plötsligt kan man blir störa av något..o då försvinner känslan….o man är tvungen att kanske ge sig i väg..typ att hämta ett sjukt barn..m..m.. då hinner man ju inte med att stänga blommorna..då går man ju helt utslagen allstå blommorna utslagna..vad gör man åt den saken….kram
Hej drutten…vilken häftig föraning du fick i din meditation…och självklart är du ett ämne i "orb-tydning"!! Ingen tvekan om saken..Kram från Carina

Hej!
Om du blir avbruten så rekommenderar jag dig att stänga så snart du får möjlighet igen.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

OKEY..då vet jag…men du elisabeth..måste fråga dig en sak..för det första min inlägg överst…..är det något Tecken eller…..sen varje gång jag skriver något om min kära ängel..så verkar det som jag får hjälp av något…för ibland blir det helt oläsligt…fatas bokstäver..m.m…o jag vet att jag skriver rätt..visst några stavfel har jag…men inte så som det blir när jag läser igenom det…småler….jag vet att min ängel hade svårt att stava…min ängel var dyslekter..p.s..kul att få hjälp…men folk kan ju tro att jag är helt okunnig att stava….här skinner solen o det är jätteskönt ute..sitter på balkongen o lapar sol..har 24 grader varmt där…men vännen hur har du..du skottar väl inte snö får jag hoppas…men var rädd om dig…ta det lungt i backen i backa..

#3 Hahaha här har vi varmt och gott i solen, skotta behövs inte för det smälter undan fort nu. Ja hon kan vara med dig när du skriver också. Något ville bilden förmedla till dig och gå på den känslan du själv fick, den är rätt!!! 
Elisabeth
När jag någon gång inte har tid att stänga igen ordentligt så föreställer jag mig att jag står i en "kroppskondom", typ sovsäck, hoppas ni fattar vad jag menar… Den här kokongen har dragkedja på framsidan så det är bara att kliva in i kokongen och dra upp dragkedjan.. supersnabbt typ…. bättre än ingenting för stunden ialla fall.
Det är ingen vits att ha huvudet upp i det blå om du inte har fötterna stadigt förankrade på jorden.

#5 Bra tips! 
Elisabeth

#1 Sååå…du tillhör också de utvaldas skara. :) För ett par veckor sedan fick jag också ett brev från denne Nikos Daskalos och det var inte första gången. "Han" brukar skriva med jämna mellanrum och uppmana mig att ta chansen att få ta del av det han erbjuder. :)
Det här är helt på sidan av ämnet men ändå värt att nämnas i sammanhanget sedan får naturligtvis var och en tro vad det vill även om jag tycker att den här typen av brev är snudd på lurendrejeri.
Jag och en väninna gick för några år sedan på samma erbjudande från en "välkänd" spåkvinna i Frankrike och sedan dess har vi kunnat jämföra de "unika förutsägelser" hon förmedlat som ord för ord varit desamma för oss båda. Det är alltså massutskick med oerhört smarta upplägg som det är frågan om och just för att det inte är några enorma summor som man behöver lägga ut så lockas många till att köpa de här "tjänsterna". Tjänsten sägs vara gratis istället donerar man en summa för de personliga utlägg som förekommit i samband med erbjudandet. Ett smart sätt att slippa ifrån skatt. :)
Är det fler här som får erbjudanden från div. spåkvinnor/män på det här sättet skulle det vara kul om vi kunde jämföra erbjudanden men också berätta om erfarenheter som vi gjort av dessa. T ex. Har du nappat på något erbjudande? (Det har jag.) Vilken nytta hade du utav det? Blev det som spåkvinnan/mannen hade förutsagt?
Varma hälsningar/Perla

#7 Dessa utskick har det förekommit väldigt mycket varningar om för det handlar bara om pengar och inget personligt engagemang. När personer har jämfört så har det visat sig att dem har fått exakt likadana utskick. dem skicka erbjudanden i olika namn, det är samma företag men dem byter namn emellanåt. Så tyvärr kan det här vara samma skojare. Skriv inte på något som inte är seriöst, kostar mer än det ger!!!
Elisabeth

hej ..ja vet att jag har även fått från spåkvinnor m.m….men tyckte det var lite myssko när jag meditera får fram en indisk budda…sen kom posten med detta…brev…kram

#8 Precis som jag skrev att jag och min väninna kunde konstatera då.
Varma hälsningar/Perla

#10 Det sägs att det inte finns några slumpar och det stämmer säkert men det inte tillfälligheterna utan hur vi hanterar dessa som avgör om vi ska bli besvikna eller lyckliga. Det är när vi är som mest sårbara som vi också behöver vara mest vaksamma på vad det är vi tar till oss.
Har själv fått dessa utskick av sk, spåkvinnor, fyllde i att jag ville få deras utskick, för då får dom ju i alla fall betala för sitt utskick. Kanske fult gjort, men man blir upprörd på att det finns folk som känar pengar på att skicka samma utskick run om i europa.
//Roger
Detta har jag helt glömt bort tills detta kom upp nu!! För många år sen fick jag nåt liknande men det var en kvinna som utgav sig för att vara ett medium..(hon var inte från Sverige utan från England eller USA men kontakterna sköttes här från Sverige) kommer nu inte ihåg allt.. men hon skrev att jag var utvald för att hon kunde se att jag hade "gåvan" som jag skulle utveckla.. Den perioden var jag väldigt vilsen och mådde dåligt! Hon skrev om mig..hur jag hade det i mitt liv just nu.. stämde så bra..självklart "läste" jag inte det andra som stämde mindre in utan sög åt mig det andra pga av min situation..det jag kommer ihåg var att jag kunde bli medlem och då skulle jag få ett brev varje månad som skulle hjälpa mig att må bra och växa som människa..jag skulle även köpa en slags "lyckoamulett" som jag ständigt skulle bära på mig och DÅ skulle allt vända och jag skulle även få en stor vinst som låg och väntade på mig.
Jag skickade pengar första gången men sen kändes det så fel..försökte få tag på nån ansvarig men det var lönlöst..jag fick många brev efter det men slängde dom direkt..Prata om att tjäna pengar på andras "olyckor"!!! Ucsh och fy för såna människor..Så gott folk när ni får sånt här i brevlådan..Släng dom i papperskorgen där dom hör hemma!
Kram Katie
Hallå.
Jag har också fått från denna dam i Frankrike-jag tänkte jag provar.Första och enda gången jag hade -tror jag 5 rätt på Lotto.Skratta inte nu men 20 spänn fick jag ….Kram/ewa

#14 Hahaha (kunde inte låta bli) Grattis till vinsten! 
Elisabeth
#15 -inte skratta sa jag….HIHIHI
Läste om detta för ett tag sedan… de tar ens uppgifter och lägger i databaser som de sen säljer vidare till företag som i sin tur överöser en med reklam om alla möjliga saker …

Damen som förmedlar Nikos brev bor i Morges, Schweiz men jag har även fått en liknande typ av brev från en man som bor i Helvetia, tror det var i Holland. Passande namn, eller hur? ;)
Varma hälsningar/Perla
ha ha ha, ett mycket passande namn 
/Roger
Jag måste berätta om när jag jobbade som säljare på Almedahls (textilier) här i stan.Det var i samband med Estonia- katastrofen.Vid ett tillfälle ringer det en kund och säger:Hello I´m calling from Estonia-snacka om innan jag fattade galoppen…det var läskigt./Ewa