Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 5211 ggr
PrinzeZz
0

mardrömmar

drn senaste veckan har jag drömt väldigt konstiga drömmar, vissa på gränsen till mardrömmar och vissa är så man nästan sölar ner sej!

det jag drömde inatt tog priset, jag är en person som knappt klarar av skräckfilmer öht och mår riktigt dåligt av detta.

jag minns inte så mycket av de senaste dagarnas drömmar, man glömmer ju ofta drömmarna väldigt fort.

Men som sagt det jag drömde inatt tog priset!

Jag skulle flytta in i ett gammalt hus, i huset träffade jag på en ilsken gubbe, en elaking som ville utföra div experiment på mej och ge mej en väldigt plågsam död!.

sedan ser jag mej själv (tittar liks bakom axeln på mej själv) stå i en källare med en sån stor lång oxpiska där jag ger gubben slag efter slag och liksom håller honom på avståndhan tuppar av (tror jag, han fejkade) så jag går upp för att ringa efter hjälp. Gubben kommer upp ur källaren och kommer efter mej. sen är vi plötsligr nere i källaren igen, där jag med oxpiskan först slår av hans ben så han inte kan gå och sedan drar jag på något sätt ut hjärtat på honom med oxpiskan och stoppar ner det i en urna.

Sen tycker jag allt är frid och fröjd och knallar upp.

Men gubben var ju besatt av någonting så hon dog inte, han kom inte släpandes upp för trappen men jag vaknade kort därefter så han hann väl inte.

Ber om ursäkt för felstavningar och texten kanske är lite lång, är bara så himla upprörd och fattar inte varför jag måste ta itu med detta!.

är det någon som kan tyda min otroligt konstiga (skrämmande) dröm?. Jag har ärligt talat tröttnat på dom.

Tack på förhand, nu ska jag sova vidare med min vapendragare brevid mej (hund) Glad

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

[asamaria]
0

Du bär på en massa rädslor inom dig. För att komma åt de känslorna kan det vara bra att gå till någon terapeut som håller på med andliga saker. Tex regressionsterapeut, kraniosakral terapeut eller liknande.