Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedialitet
Läst 503 ggr
tatty
0

Börjar misströsta...

Som jag skrev i rubriken så börjar jag misströsta,har försökt i mer än 3 veckor nu att få kontakt med min andliga vägledare.Som jag tidigare skrivit så är det mycket pillande & killande ( känns nästan som svag elektrisitet) och bara i ansiktet och huvudet.Jag kan också få en tryckande känsla över käkbenen.

I fredags fick jag en bild på ett ansikte i profil; men det var bara haka,mun och näsa som syntes, Bilden var bara i någon sekund men den var klar som ett foto.

Jag kanske är för ivrig och vill för mycket,Det här upptar större delen av min vakna tidoch jag har svårt att släppa tankenp¨å att få kontakt och får inte mycket annnat gjort.

Jag brukar meditera morgon och kväll och ber då om att få kontakt, det är kanske för ofta, vad tycker ni?

Många goá kramar till er alla! Tatty

Cherokee
0

Hej Tatty!

Det är bra som du gör, du är nog för ivrig.
Det är guiden som du känner och ser.
Men jag vet att det går så fort när bilden rusar förbi men,
säg att jag vill se den. Fortsätt bara som förut.
Du kan kolla på min hemsida om du vill.

http://web.telia.com/~u46903507/

Kram Cherokee

Sol-Angelica
0

Jag tror inte det är så bra om man bara håller på med det mediala man måste vara jordad,man måste kunna leva ett annat liv än bara i det mediala,,fast det är så roligt,,(;

Försök istället att ta dig ut!,helst till en skog,vem vet kanske du upplever något speciellt där?

Kram Sol-Angelica

Elisabeth-J
0

Du har kontakt med din guide och försök att ta det lugnt och inte vara för ivrig, då kommer du snart att uppleva det starkare och kan så småningom också se klarare :-)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

LottaU
0

Varför misströsta när du har fått kontakt?

Det är inte alla som ser något så snabbt som du har gjort! Allt tar sin tid och allt har sin mening.

#2 Det är bra att man inte håller på för mycket, precis som du skriver. Man måste jorda sig och inte gå upp för i det andliga! Det gäller att få balans på det hela!

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

berry892
0

Jag skulle också vilja se min andliga guide, men jag får skaffa lite lugn musik först för annars tänker jag bara på musik från radion som jag hört under dagen, speciellt irriterande låtarRäcka ut tungan Jag har svårt att stänga av musiken i mitt huvud, jag försöker koncentrera mig på andning och massa annat men det spricker ofta och så hör jag den irriterande låten igen GAAAAAAH!! Skrikandes

Carina.S
0

#5 Försök och lyssna om det är någon speciell text i låten som upprepar sig  i ditt huvud , den kanske vill säga dig nåt???!!!!

tatty
0

Meditate Ok; jag ska försöka att inte vara så ivrig,att gå ut i skogen lät inte så dumt….

Kram………..

berry892
0

Hmm ja det har du kanske rätt i…får tänka på det nästa gång:)