Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedialitet
Läst 2590 ggr
Elin_J
0

Se auror??

Många som kan? Hur övar man upp sig?

Är mycket nyfiken på detta!!!! :)

mosterMimmi
0

Hej!

Jag är inte duktig att se auror, men jag brukar öva mig när jag är på föreläsningar. Då kan man ju ogenerat stirra på en person i 45-60 minuter utan att de förstår att jag vill Se auran. Sedan brukar jag försöka fokusera ögonon bortanför (som man gjorde med de där magiska bilderna som var i varenda tidning för tio år sedan).

Det brukar lyckas men för mig tar det tid.

Lycka till!

Elisabeth-J
0

Läs böcker om hur man kan träna upp att se och läsa av auran, gå in på www.vattumannen.se det finns många olika böcker om auran.

Ett tips är att kolla auran på en kompis. Personen sitter framför en vit vägg och titta ovanför och runtom personen. Som med allt ännat är det träning och tålamod som gäller.

Lycka till!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

lightworker
0

Jag har börjat att få se det vita ljuset runt huvudet och axlarna. Förr såg jag det på mig själv men nu helt plötsligt ser jag det på andra människor. Väntar med glädje att få se färger.

Elin_J
0

Tack ska ni ha för svaren…ska börja jobba lite hårdare med detta!!!

carolz_84
0

fnissar lite åt moster Mimmis svar, jag gör nämnligen precis likadant =0) perfekt läge att stirra på någon.

Jag ser inte heller färger direkt, men det vita ljuset runt om i stort sett hela personen för det mesta.. ska det vara så?

Ibland ser jag en grå skugga sidan om personen, är det en ande då?

På kursen jag gick i Kalmar i höstas övade vi på det, och då stod Peter, en av ledarna, vid en vit vägg och koncentrerade sig på att sända ut olika färger och då gick det bättre, man kanske kan be någon annan göra så för att öva?

Jag har också märkt att när jag försöker titta med "tredje ögat" alltså, mellan ögonen lite över… går det bättre.

Elisabeth-J
0

#5 Först brukar man se det visa ljuset i auran innan man börjar se färger. Det grå fält du såg kan vara en guide men det är svårt att veta, personen kanske hade hälsoproblem? det kan visa sig som ett grått fält ibland. Be gärna någon att göra som ni lärde er på kursen, det är bra att träna mycket och på olika sätt.
När man har lärt sig att titta med tredje ögat så är det lättare för det är ju med tredje ögat som man ser fenomenen.
Lycka till!

Elisabeth 

Tiia
0

Jag kan bara se det vita med öppna ögon,efter det när jag stänger ögonen ser jag färger

Elisabeth-J
0

#7 Vilket bra tips! det är ju också ett bra sätt i början.

Elisabeth 

carolz_84
0

ja det hörde jag att några på kursen tyckte, men jag kan inte alls om jag blundar… däremot kan jag se färger som liksom fladdrar runt lite överallt ibland… vad är det??

kajanus
0

vad var det för kurs?är oxå nyfiken på auror

Elisabeth-J
0

#9  En del har lättare att se när man blundar medan andra upplever det lättare att se med öppna ögon. Det du ser är nog auran kring personer.

Elisabeth 

lightworker
0

Hur ser man med tredje ögat då??

Elisabeth-J
0

#12 Tredje ögat sitter ungefär mellan ögonbrynen. Man kan träna i att öppna upp det i en Meditation t.e.x. Fokusera inte med ögonen, utan med tredje ögat när du ska Se auran, prova och se vad som händer!

Elisabeth 

lightworker
0

#13, tack, jag ska prova det nästa gång. Är så nyfiken på att få se färgerna.

lightworker
0

Jag kan se en blå färg runt mina händer när jag håller dom mot en vit bakgrund. Men jag kan inte se färger runt mig. Är det lättare att se runt händerna???

EwaKristina
0

Att känna Auran!

Ta dina händer och för dom sakta mot varandra,dra lite fram och tillbaka tills du känner värme,ev stickningar i händerna,då har du känt din Aura.Du kan oxå göra likadant på en annan person.Ta din ena hand,för den sakta mot personens kropp tills du känner värme i dina händer.Där är dennes Aura.

Om du står bakom ryggen på en person,känner in Auran med händerna och drar dennes Aura fram och åter,så reagerar den personen som om man håller på att tappa balansen.Lycka till!!

drutten53
0

Hej..när jag nu sitter o läser denna länk..så kom det upp ett minne för mycket länge sen..det var så att ett gospel. i pingstkyrkan….tycket om gospel…jag gick dit  lyssa på den härliga musiken….sen var en en mörkhyad man som berätta en sam historia..om sin bror..medan han berätta  så stålade det ut ett vit sken runt han….ja hela han…jag satt bara o gapa..måste nog ha tappat hakan i knät…för det var svårt arr stänga munnen sen….det bildades som en gloria över hans huvud..jag vet att mina tårar rulla tyst o sakta ner på mina kinder….man fick em varm o skön känsla i kroppen..jag vet inte om jag grät för att han berätta om sin bror eller om det var för skenet o glorian…jag var stum resten av kvällen..för det var fika efter allt…jag bara satt där tyst..o titta på personen..som hade berättat….jag hade fått tunghäfta…kram

bubbelbubbel
0

roliga övningar bounty, jag testade lite, det var roligt :D

jag testade även att göra detdär med att det skulle kännas som personen tappade balsansen och ramlade.
vid ett tillfälle så ryckte min sambo till, precis som han tappade balansen, sen fortsatte jag lite.
sen förklarade jag för honom vad jag gjorde, och då sa han att det precis hade känts som om han tappade balansen, tuuufft ! :D

Prizma_o_Kristall
0

Jag kan ibland se det vita ljuset runt en person… :)

Alarsson
0

jag skulle gärna vilja lära mig att se aura på personer. Och samt se olika färger som ni säger. Har ingen som helst erfarenhet av de. Så ni får förklara bra hur jag ska göra och om jag ska ha mörkt i rummet eller vad ja ska ha :)

EwaKristina
0

Ja rätt så kul,om man har en vän som inte riktigt förstår vad man gör,utan man ställer sig bara bakom och drar auran fram och tillbaka.Kul att du gillade den….