Kristallvibrationer
Hej!
Är det någon annan än jag som påverkas väldigt starkt av kristaller och får bland annat huvudvärk och yrsel?
Förstod inte vad som var fel första gången, har blivit tvungen att lägga undan dom men känner det igen bara jag varit i samma rum i några minuter.
Jag blir ganska starkt påverkad av det och el.. Känner fort om de är orena och kan å dåligt av vissa.. Lite jobbigt vissa stenar backar jag för…

Men om du renar dom är det ok? Jag försökte rena men kändes fortfarande av att det var "oroligt" när jag var nära bergskristall. Kanske en kristall som inte passar mig. Men sen kanske det beror på ens livssituation, kanske behöver man vissa kristaller mer under vissa perioder medans andra är dåliga just då.
Jag tror det handlar om din sammlade energi… helt klart under perioder har man svårare att ta in andras energier djur, folk och saker. Renar du dem så tar de upp din energi och är du orolig är det den energi du känner…

Jo det misstänkte jag med. Jag antar att även ifall jag känner mig lugn för stunden så har jag underliggande problem med oro och stress som kan komma upp när jag är i närheten av dom. Fast nu har det lugnat sig, det var som värst när jag precis fått hem dom. Kanske hade de fått jobbig energi från någon annan, eller kanske av transport..

jag har läst att man kan få så då stenarna är nya och innan man har vant sig vid dom