Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 6582 ggr
Stellster
0

2011 - Året att må dåligt?

Mitt medium har berättat att 2011 kommer att bli ett tufft år pga nya energier. Många kommer att påverkas osv. Jag kan säga direkt att jag känner av detta och har hamnat i en medial "svacka" om man kan kalla det så. Mycket som händer och jag utveklas något otroligt, men det går så snabbt att det blir jobbigt! Jag tar också in andras känslor ofta och mår dåligt pga detta. Jag har alltid kunnat stänga mig innan men nu är enegrierna så starka att jag måste finna ett annat sätt att få ro.

För den som vill veta mer ingående står det mer om detta i hennes senaste kanaliserade text här.

(Att kanalisera är att låta en ande/högre makt ta över hela eller delar av kropen för att framföra ett budskap.)

Dela med er av vad ni tror och tycker och går igenom! Tycker du att detta med 2011 bara en bluff och massa snack? Eller går du igenom tuffa tider?

Låt diskussionen börja! ;)

JonasDuregard
0

En sån här kanske hjälper Glad.

"Dela med er av vad ni tror och tycker och går igenom! Tycker du att detta med 2011 bara en bluff och massa snack? Eller går du igenom tuffa tider?"

Inga tuffa tider här!

/J

Stellster
0

Vad skönt! :D

Skogshumblan
0

För mig är det tvärtom. Men jag kan lika gärna vara undantaget från regeln;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

RandomBrud
0

Kanske kan ha något med att många inte har samma stjärntecken längre, då jorden är på en annan plats nu än vad den var för 3000 år sedan när man "skapade" stjärntecknena :)

Stellster
0

#3 Det gläder mig att höra! :)

#4 Vad handlar det om? Jag läste något lite snabbt. Finns det någon länk man kan kika på? Det låter som en trolig orsak!

Nu kanske Jonas, #1 kan hjälpa mig med sina research-skills! :D

RandomBrud
0

Stellster: Länkar en nyhetssida om det här

:)

JonasDuregard
0

#5 En utmaning :)

Jag gissar att #4 syftar på Parke Kunkles upptäckt att solen numera befinner sig ikonstellationen ormbäraren i början av December (vilket placerar dig, Stellster, i det nya tecknet om jag minns rätt).

/J

EDIT: Pucktvåa!

RandomBrud
0

Står dock inget om att man kan må dåligasre eller sådär, men det skulle inte förvåna mig om det är något sånt o:

JonasDuregard
0

#8 En sak som talar emot det är ju att förändringen skett gradvis över 3000 år och alltså inte borde påverka 2011 specifikt.

RandomBrud
0

haha ja alltså jag vet inte. Det var bara det första jag tänkte på när jag läste hennes inlägg. Säger inte att jag har rätt :P

Eriadn
0

bra poäng Jonas.

En astronom hade gått ut med att det bara påverkade Asiatiska delen av klotet.

Stellster
0

#6 tack för länken! Men läste du artikeln under? Nu har de tydligen ändrat sig.. :P Gå in Här.

Jag vet själv inte vad jag tror om det riktigt. Jag har väl ingen mening om det. Jag är inte sådär jättegrym när det gäller astrologi. ;)

Tror dock kanske inte att 2011 har så mycket med det att göra. Fast jag vet ju som sagt inte! Det jag fått höra är att 2011 är året för utveckling, men att många av oss som är känsliga så att säga och är väldigt mottagliga kommer att få det tufft. Just med tanke på de nya energierna och förändringarna. Men det är väl bara jag som går igenom den förändringar antar jag. Haha!

Eriadn
0

Om du tänker: JA! Vad bra och kul det ska bli detta året 2011!

Stellster
0

Haha. Jag gör mitt bästa! :D

[Jeremina]
0

För det första så när jag kanaliserar så är det ingen som tar över min kropp så jag är inte i någon trans.

Sedan får vi alla ta detta med en nypa salt och tänk inte det negativa utan tänk att det här ska bli ett bra år.

Jag själv är med medial än någonsin och jag har haft en bra start på 2011 och jag hoppas att det fortsätter och att ni andra också får må så bra som ni kan.

Det stämmer att det är energier som är i omlopp som är starkare än någonsin. Det här är min upplevelse!

Stellster
0

#15. jag är ingen expert så rätta mig om jag har fel! Men visst kan man vara i en djupare trans också? Hörde att du finns "Channeling" och "Trance Channeling" och att det är rätt stor skillna då trance channeling är mer intensiv. Men jag tror att det är olika för den som kanaliserar! :)

Ja, Positivt tänkande kan ändra mycket! Men just de här energierna som du skrev om nu är fasen otroliga. Och jag vet att det är fler som känner dem nu. Blir lite läskigt ibland. :)

Alwyn
0

#3 Ja, även jag har känt tvärt om! 2010 var tungt för många. Folk runt om mig hade det svårt, familjemedlemmar till dem dog, de hade depressioner etc etc…Men sen december har jag "vetat" att detta år kommer att bli annorlunda. Dethär kommer att bli ett bra år med många trevligheter för många. De som haft det svårt kommer äntligen att få en break Glad

Stellster
0

Då kanske det blir tvärtom för mig nu då. Mitt 2010 var ändå bra! Lite motgångar men det har ju alla. Kanske är meningen att jag ska få det tuffare 2011 eller något. ;) Tiden visar!

[Jeremina]
0

#16 Visst kan vissa vara i trans, det jag menade var att det jag kallar kanalisering/sittning är inte att vara i trans.

Det blir lite läskigt det håller jag med om fast vi får inte gå och vara rädda för jag tror att förändringen kommer att bli positiv inte negativ som en del förutspår.

#17 Jag känner igen det du skriver och om 2011 känner jag med likadant.

[asamaria]
0

2010 var mitt absoluta värsta år någonsin och då har jag ändå haft många tuffa år innan. Detta år har börjat strålande för min del och blir bara bättre och bättre. Det är första gången jag någonsin kan säga att något känns strålande överhuvudtaget. Alla går ju inte igenom samma cykel. Så det finns nog dem som har ett hundår i år.

Alwyn
0

#20 vad skönt för dig att det varit en bra start! Hoppas det fortsätter så med Glad

Jag har en stark känsla att detta år är annorlunda, speciellt, men kan inte sätta ordet på varför. Det känns som ett mkt andligt år och kanske insiktens år. Och uppvaknandets år. Ett år med tröst och läkande som ska leda till förändringar.

Hoppas jag har rätt!!!!

[asamaria]
0

#21 TackGlad

Jo det är ett speciellt år. Det sker många positiva förändringar, några negativa också för vissa, bland en del av mina bekanta. Det är spännande att iaktta alla förändringarGlad

[Jeremina]
0

Det är så härligt att året har börjat så bra för dig asamaria, det behöver du och förtjänar vart enda dugg av det Glad

puuush
0

Ett sätt du kan göra för att slappna av mer är att meditera och använda mindfullness, jag har gått igenom det på en psykologi lektion och det verkar vara bra för dem som behöver "coola ner lite" Tungan ute

Jag var och spådde mig i början av detta år och frågade ifall 2011 kommer bli ett bra år. Hon jag går till spår i kaffe latte och hon sa att min fråga var ett ja, och a:et var ett utformat hjärta. Hon såg även många svärd, men förklarade aldrig vad de betydde och vad som skulle hända, men jag tror att det har med att jag får kämpa lite för det jag vill.

Hellas
0

#0 2011 Är ett år som vi alla kan se fram mot med glädje Glad!

Jag vill även göra en rättelse på det här:
(Att kanalisera är att låta en ande/högre makt ta över hela eller delar av kropen för att framföra ett budskap.)

Att kanalisera handlar om att ha kontakt med andevärlden, man Länkar och ingenting annat, precis som vid en sittning.

Att en ande/högre makt skulle ta över kroppen är bara trams, det finns många som uttrycker sig på det sättet, det låter ju så mycket mer "trovärdigt", ja många vill ju se sig som utvaldta till och med.

Sitter man i Trans, även djup Trans, så lånar man ut sitt röstorgan till andevärlden och det är ett fantastiskt mediumskap .
Oftast är det våra guider som kommer igenom men har man tur så kan även en anhörig lyckas komma fram.

Man ser otroligt tydligt i en text eller man hör på en person som pratar om det är från andevärlden eller inte då det svenska språket används på ett annorlunda sätt.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Stellster
0

#25. Texten är direkt från intenet och inte mina egna ord. Jag vet att anden inte "tar över" kroppen men många som kommer i den här djupa transen minns inte vad som sagt efteråt eftersom att man lånar ut sin kropp för att kommunicera. Därav spelar många in videos eller på band. Därav att en högre makt "tar över." Menade inget annat. :)