Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 5208 ggr
sanlin
0

Fick kontakt...

Hej jag tror jag fick kontakt med en liten flickeande igår hon visade mig bilder i mitt huvud som gällde ett ställe i närheten hon visade bilder på hennes lekar men endå så var hon allvarlig hon såg ut att vara i åtta års åldern. Jag kunde inte prata eller komunisera med henne hon visade bara bilder och jag kunde känna av hennes sinesstämning. jag tror att hon var jordbunden eftersom hon stod på golvet har hört att andar som kommit över och bara hälsar på svävar en bit åvanför. efter den här upplevelsen ringer jag min mamma och talar om det här och hon säger att jo men det stämmer det var en flicka som blev överkörd där nere för många år sen när hon sprang hem från skolan sen sa hon - det här har inte jag viljat säga till dig men han som körde över henne bodde i ditt hus ni är tredje personen efter honom.

Jag har fått höra av grannar att dom innan sa att det spökade här och det vet jag själv att det gör.

Men det jag tänker på mäst är ju att hon måste ju gå över till andra sidan lilla flickan hon kan ju inte stanna där i all evighet. jag själv vet inte hur man gör och tror inte att jag skulle våga mig på det.

Vad tycker ni ?

Vad skulle ni gjort?

Hur ska jag göra ?

mvh Sandra

[mia-38]
0

Hej.

Jag skulle ta kontakt med ett medium nära dej om jag vore du. Kolla in vår mediumlista som ligger på första sidan.

De kan hjälpa flickan över till andra sidan.

Kram