Åka tåg som ande :)
Hej,
Har haft lite olika finurliga funderingar ..
En av dom är ifall när man är "in spirit" hur pass klart man kan se jorden.. hur ser man på t.ex gatorna, husen, vägarna när man är i anden?
Tror ni att det är möjligt att liksom röra sig hur man vill , ungefär som man skulle göra i vanliga livet. T.ex gå vilka gator man vill, gå upp för trappor, hälsa på vem man vill (trots att dom ej kan se en) eller gå till tågstationen och ta nästa tåg till stockholm om man vill? Hoppa på en buss?
Vad tror ni? :)
Det är förmodligen lättare att röra sig om man ska gå efter hur det fungerar vid sittningar när en ande kommer.
Nästa gång du åker tåg så kanske det sitter någon bredvid dig som du inte ser 
Ja, det kanske är så att man när man gått över till andra sidan kan hoppa på vilket tåg som helst ? Men jag är lite nyfiken på hur man (om jag skulle gå över till andra sidan) ser på omgivningen..
Kommer man att se sin lägenhet, sitt rum på samma sätt…
eller hur "ser" man på allt.. är så nyfiken på det, men vet att vi i livet kanske inte kan svara på det haha :)
Det går inte att svara på allt för vi vet inte allt och jag brukar säga att jag inte kan förklara min förmåga utan det bara är såhär.
#0 Det är som att ställa frågan: Hur stor är rymden, fortsätter den i evighet, finns det en början o ett slut på rymden, o hur många planeter finns det egentligen?
En del frågor går liksom inte att svara på 
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Precis så är det Kalendula 
Ja det är just detta jag sitter och finurligar lite på helt enkelt, det är superdjupa frågor jag har i mitt huvud just nu haha 
Kul o se vad ni svarar om inte annat hehe..
Jag hoppas dock att när man gått över till andra sidan att det är så att man kan gå till tågstationen, ungefär som inget har hänt
bara hoppa på vilket tåg som helst och bara dra iväg på en underbar resa.. haha flummigt ..
Jag håller med dig om att vi inte vet allt, men jag blir nyfiken på vad (om något alls) du menar att vi vet om det här med spöken och andar?
#6 Jag tror nog att det kan vara lite så… Att andar kan fortsätta som ingenting hänt och det i sin tur sätter spår så starka att vi märker av det ibland…
Men det är klurigt att fundera i dessa banor, jag brukar också sitta och klura på sånt där, men jag gör det inte speciellt länge för då känner jag mig knäpp, heheheeee! Men intressant är det verkligen!
Men jag tror inte att dom behöver äta eller sova iallafall, det är väl en skillnad kan jag tänka mig!
Kramen
Många Goa Kramar
Annisangel