avläsning?

Jag ser namnet Susanne.
Jag är säker på att du är vädur.
Jag förnimmer att du är född i Kristianstads län.
Medarbetare på Skepticism, Vetenskap och Andlig Skepticism

wow jag blir imponerad alla rätt =) jag heter susanne i mellannamn

Jag vet. Din favoritfilm är Dirty Dancing.
/J
PS. Jag är inte synsk! DS.

Om du har rätt, Jonas så måste jag säga att du är grym! :D
Destany, jag skicka ett mail till dig, var rätt mycket info. :)

#3 hehe nu blev jag nästan rädd , hur i hela världen kan du veta att just den filmen älskar jag?
# 4 Jag har precis svarat på ditt mail =)

#5 Jag är helt enkelt en mycket skicklig bedragare :)

#6 hehe bedragare vill jag inte säga att du e, du har ju helt klart gåvan =)

#7 Du skulle bli förvånad (eller kanske inte) över hur få 'Jenny' födda 84 det finns i perstorp. Den enda gåvan jag har är att jag kan söka på internet, ha det i åtanke om du någon gång kontaktar ett professionellt medium…
Som en utmaning: kan någon lista ut hur jag visste att Destany föddes i Kristianstad?
/J

Men du, Jonas? Med all respekt, du är på ett andligt forum. Folk som tror. Många av dessa är väldigt osäkra fortfarande på deras förmågor. Jag skulle aldrig försöka "bevisa" att spirituellt is the only way to go, på något sätt. Folk ska få välja själva. Du gör lite tvärtom. Jag tycker att du har mycket bra att komma med. Jättebra frågeställningar. Men inte här kanske? Finns det inget annat forum som passar bättre i så fall? För som jag förstått det tror du inte det minsta? Det är också OK. Men sluta försöka motbevisa oss andra som tror starkt på detta…
Du har visat vad du menar. "Lita inte på vem som helst." Känns som att du gör samma sak i mångas inlägg. Tänk på vad och vem du skriver med.

#9:
"Folk ska få välja själva. Du gör lite tvärtom."
Menar du att jag inte vill att folk skall få välja själva? Är det inte så att ju mer information man har ju enklare blir det att välja? På vilket sätt underlättar jag i så fall människors fria val genom att sluta skriva här? Jag skulle nästan gå så långt som att säga att en förutsättning för ett fritt val är att alla sidor får komma till tals. Jag förstår varför ÖIF har begränsningar på vad man får skriva, men det har väl inte främst med valfrihet att göra?
Vidare: Anser du att det inte kan finnas något värde i en respektfullt skeptisk inställning hos någon enskild debattör på sidan? Jag försöker vara noggrann med att följa de regler som finns här och inte kränka någon, därmed känner mig faktiskt lite sårad när du ber mig att försvinna.
"Känns som att du gör samma sak i mångas inlägg."
Jag vet att det blivit två trådar med mycket snarlika inlägg men det är knappast en grund för att anklaga mig för att skriva samma saker i många inlägg. En moderator får gärna slå ihop trådarna om de är för lika.
/J

Det jag också nämnde var att det finns folk som är just osäkra och skriver här för att få lite guidning och höra vad andra gått igenom. Det är ditt sätt att skriva på som bekymrar mig lite. Att folk ber dig läsa av dem och du "gör det" för att sedan avslöja dig som en slags bedragare som du själv säger. Man känner sig totalt lurad. och ja, det är just det du är ute efter att folk ska inse, men jag vet inte om jag håller med om att ditt sätt att göra det på är rätt.
jag ber om ursäkt för sättet jag utryckte mig på om det lät som att jag vill att du försvinner. inte min mening. Men som jag sa tidigare. De som ber om att bli avlästa vill bli avlästa. Inte få motsatsen bevisad. De som tror, tror. Du kommer inte att påverka dem. och du har lika mycket rätt att säga vad du tycker och tänker precis som jag har till de som just är osäkra och allmänt också. Men märker jag att någon är osäker går jag inte "på" på det sättet.
Och igen, "många" var i så fall fel av mig att skriva. jag hoppas att du förstår hur jag menar. Jag ser inte ner på dig eller tycker illa om dig på något sätt, jonas. och det hoppas jag att du förstår. Men precis som du ska kunna uttrycka dig fritt, ska ju jag också kunna det. :) Som jag skrev tidigare, tänk bara på vilka du skriver till och hur. jag ska inte lägga mig i mer. Men det ligger liksom i min natur att kommentera om jag personligen tycker att något är opassande. Men så kanske det bara är i mina ögon! :)
Men diskutera kommer jag att fortsätta att göra. :D och med tanke på att både du och jag kommenterar mycket och på samma trådar har jag lagt märket till lär det bli mycket sådant. Men då tror jag att båda förstår varandra lite bättre. ;) Du har fortfarande DIN tro och det är jättebra!

#10 där har du fel jag e inte född i kristianstad. Jag är född i kristianstads län det e skillnad..
Om du bara försöker motbevisa att folk inte kan se så e du på helt fel forum.. Jag fick en avläsning i ett mail o hon träffade in det mesta o saker som man inte kan söka på nätet o nej jag känner inte henne sen tidigare.
Jag tycker det e otroligt fult fult gjort av dig o lura människor och du borde skämmas rejält!!!

Kristianstads län var vad jag skrev ursprungligen. Skillnaden mellan dessa är viktig för att lista ut metoden!
"du borde skämmas rejält!"
Redan i meddelande #3 skrev jag tydligt att jag inte är synsk och i #6 upprepade jag detta. Det var alltså inte min mening att lura dig! Om du ändå tog illa vid dig så följer jag din uppmaning och skämms.
"Om du bara försöker motbevisa att folk inte kan se så e du på helt fel forum."
Jag antar att den dubbla negationen var oavsiktlig. Hur som helst så har jag knappast försökt bevisa eller motbevis något. Det är inte bara därför jag är här.
/J
Håll er till trådens ämne.
Ni får gärna starta en ny tråd om det ni diskuterar här.
MVH Mia